Gość bednar_skc Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Witam, Mam problem dzis rano Sintra odmówiła posłuszeństwa... Mianowicie, krecił rozrusznik torszke trzeszczal ale krecił dlugo i nie odpalila. sprawdziłem napięcie wyniosło 10V, podłaczyłem kable drugie auto i nic.... rozrusznik padl...jest tylko świst... Po czym postanowiłem zapiąć go na linke....ciągnięcie nie pomogło w odpaleniu Cały czas na zapłonie mryga check...posiadam kabel OBD 2... lecz jak go podłącze nie widze wogóle połaczenia z PC... doradzi ktoś co z tym fantem zrobić...bo wymiana rozrusznika nie pomoże.... da sie inaczej odczytać błędy niż tylko kablem?? wogole nie mam pojęcia co z tym zrobic   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekhood Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Sprawdź obecność paliwa na listwie. Spróbuj odpalić i potem wciśnij zaworek na listwie, czy coś poleci. Od tego bym zaczął. Kody błędów spróbuj zczytać na zworkę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Zapewne coś z immo jak kontrolka ciągle mruga. Jak masz zapasowy kluczyk to spróbuj nim. Szukaj kogoś z porządnym sprzętem diagnostycznym. Tanie interfejsy nie łączą się.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bednar_skc Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Dowiedziałem się od szwagierki że zgubiła kluczyk i na zapasowym nei chce odpalic...takze bardzo mozliwe ze immo... i co teraz zrobic jak nie znajdzie?? Sprawdź obecność paliwa na listwie. Spróbuj odpalić i potem wciśnij zaworek na listwie, czy coś poleci. Od tego bym zaczął. Kody błędów spróbuj zczytać na zworkę. a gdzie znalezc ten zaworek? czy paliwo powinno leciec juz na zaplonie? poniewaz go teraz nie odpale bo padl rozrusznik... i jeszcze pytanie jak slychac go a nie lapie zębatka do padl będiks? slychac tylko jak silniczek od rozrusznika chodzi....i zadnej reakcji Edytowane 18 Lutego 2015 przez bednar_skc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 a gdzie znalezc ten zaworek? czy paliwo powinno leciec juz na zaplonie? poniewaz go teraz nie odpale bo padl rozrusznik... i jeszcze pytanie jak slychac go a nie lapie zębatka do padl będiks? slychac tylko jak silniczek od rozrusznika chodzi....i zadnej reakcji Na listwie paliwowej jest czarna czapeczka jak przy kole, ( na zdjęciu w kółku ). Dobrze myślisz, jak silnik rozrusznika pracuje a nie zazębia z kołem zamachowym to przynajmniej bendiks. Jak nie ma oryginalnego kluczyka z pestką od imo to nie zapali, więc szkoda szukać innej przyczyny. W zapasowym kluczu nie ma pestki?? Szukaj kogoś kto dorabia klucze i programuje pestki (bywają mobilni). Powinno być ciśnienie, pompa paliwa załącza się jak rozrusznik kręci silnikiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 W ostateczności skorzystaj z ASO aby zaprogramować kluczyk kluczyk. Jak masz carpassa to będzie trochę taniej. Zaworek masz za pokrywą zaworów, zauważysz bez problemu. ale w tej sytuacji nie jest to sprawdzanie potrzebne. Spróbuj jeszcze trochę przepchnąć auto na włączonym biegu aby wal korbowy lekko obrócił się i wtedy spróbuj zakręcić rozrusznikiem. Jak nie pomoże to musisz go niestety wymontować.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Lepiej znaleźć oryginał i dorobić z programowaniem pestki (140 - 170 ceny z różnych firm dorabiających klucze), ale programowanie dopiero na drugi dzień mi proponowano.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekhood Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 i jeszcze pytanie jak slychac go a nie lapie zębatka do padl będiks? slychac tylko jak silniczek od rozrusznika chodzi....i zadnej reakcji Bardziej elektromagnes padnięty. Nie dociąga bendiksa do wieńca koła zamachowego i nie zazębia. Przy próbie zapłonu słychać głośne "TYK" ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Może wystarczy tylko dobrze akumulator naładować, a ten silniczek co słyszysz to może być pompka paliwa w zbiorniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bednar_skc Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Bardziej elektromagnes padnięty. Nie dociąga bendiksa do wieńca koła zamachowego i nie zazębia. Przy próbie zapłonu słychać głośne "TYK" ? nie slychac tyk tyk...tylko jakby sam silniczek elektryczny i to napewno rozrosznik... a akumulator moze nei naladowany ale z innego auta tez nie odpali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.