Gość misiek775 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Prawda pomyliłem się - docisk sachs a tarcza luk - zmieniłem na komplet firmy luk   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michu_WRO Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) U mnie też był doscisk sachs a tarcza valeo. Tak Z ciekawości jaki przebieg ma auto? zegar wskazuje 95 tys. co jest mało realny przy takim zajechaniu sprzęgła lub bardzo nieumiejętnie jeździł pierwszy właściciel. Czy ktoś wie jak regulować zamek w tylnej klapie lub inaczej gdzie słychać stuki w tylnej klapie co należy zrobić? Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez Michu_WRO   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Na dole klapy masz gumowe odboje wkręcane.Podreguluj nimi klapę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michu_WRO Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Na dole klapy masz gumowe odboje wkręcane.Podreguluj nimi klapę. Zrobionę, dzisiaj przetestuje po wrocławskich drogach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.