Skocz do zawartości

Termostat? ogrzewanie? a może nagrzewnica


Gość karolek22

Rekomendowane odpowiedzi

Gość karolek22

Witam, jestem nowym kierowcom . Mój samochód to Astra F 94r. mam pytanie, odnośnie termostatu w aucie nie działało ogrzewanie, czasem ale rzadko "można" było odczuć jakieś niewielkie ciepło. Czujnik temp ( czujnik był wymieniony ). zawsze pokazywał 0 były wyjątki gdy się zrobiło jakieś 30km. a tak to pokazywało temp. 0 stopni.
Czytając różne posty postanowiłem sprawdzić termostat... i po jego wyciągnięciu wyglądał on tak
http://imageshack.com/a/img661/4054/i8kdJR.jpg

Poprzedni właściciel ( znajomy ) powiedział mi że po przejechaniu ok. 8km. ogrzewanie działało elegancko, więc chciałbym spytać czy na takim otwartym termostacie jest to wgl możliwe?

Oraz czy mógł ktoś tam wsadzić otwarty termostat? tylko dlaczego skoro kosztuje on kilka zł, i czy teraz mogą wystąpić jakieś problemy z przegrzewaniem silnika gdy założy się dobry termostat?

Liczę na pomoc, Z góry Dziękuję.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest termostat tylko jego grzybek.Gdzie jest reszta części w postaci spirali i drugiego małego grzybka? Nie zostało czasem w silniku?

http://allegro.pl/wahler-termostat-opel-astra-f-g-meriva-1-4-1-6-i5090723140.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość karolek22

nie ściągałem paska i rozrządu, a mój silnik to C14SE.

 

jest szansa żeby zostało w silniku gdzieś to tam w środku?:o

 

oraz czy jest szansa żeby na takim termostacie działało ogrzewanie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś to musiało zostać.Na tym grzybku masz rowki od blaszek (nitów).Wyjąłeś główny grzybek a reszta mogła zostać w silniku albo poprzedni właściciel cię oszukał.Jeżeli był otwarty to cały czas działał duży obieg i wtedy płyn idzie ciągle na chłodnicę.Co się z tym wiąże nie dogrzany silnik i ogrzewanie też kiepskie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach