Gość mareks4 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Witam Dzisiaj po odpaleniu autka usłyszałem lekkie wycie.Jadąc zauważyłem że podświetlenie zegarów jest nieco słabsze.Po przejechaniu ok 1 km podniosłem maskę celem sprawdzenia co jest nie tak.Z pod maski wydobywał sie lekki zapach spalenizny.Po oględzinach stwerdziłem. że alternator jest gorący jak patelnia.Dodam że kontrolka ładowania podczas jazdy nie zapala się i jest wspomaganie kierownicy.czyżby koniec alternatora? Pozdrawiam Edytowane 15 Marca 2015 przez mareks4   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71159-grzejacy-si%C4%99-alternator/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaslo Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Alternator podczas pracy może się nagrzewać ważne aby sprawdzić prąd ładowania oraz parametry akumulatora. Wszystko na temat 1.7 masz tu http://forum.opel24.com/topic/70762-astra-h-17cdti-ciagle-awarie-alternatora/page-2   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71159-grzejacy-si%C4%99-alternator/#findComment-576114 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mareks4 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Nie mam czym zbytnio zmierzyć prądu ładowania.Napięcie na zaciskach aku wynosi 11,50 czyli dużo za mało.Po minucie pracy obudowa alternatora jest wyrażnie ciepła i czuć zapach spalenizny.Alternator pracuje za głośno ,słychać wyrażne buczenie. Nie daje mi spokoju gasnąca kontrolka ładowania i działające wspomaganie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71159-grzejacy-si%C4%99-alternator/#findComment-576144 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) Nie wiem jak do konca to działa ale jezeli by lampka sie zapaliła to wtedy nie było by wspomagania.Moze byc np uszkodzony regulator napiecia. W tych altkach to standard mostek i ewentualnie regulator napiecia. Edytowane 17 Marca 2015 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71159-grzejacy-si%C4%99-alternator/#findComment-576145 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Nie mam czym zbytnio zmierzyć prądu ładowania.Napięcie na zaciskach aku wynosi 11,50 czyli dużo za mało.Po minucie pracy obudowa alternatora jest wyrażnie ciepła i czuć zapach spalenizny.Alternator pracuje za głośno ,słychać wyrażne buczenie. Nie daje mi spokoju gasnąca kontrolka ładowania i działające wspomaganie. Tu może być uszkodzenie / przerwa pomiędzy stojanem a płytkami prostowniczymi, dlatego układ wzbudzenia działa i gaśnie kontrolka. Altek przynajmniej do sprawdzenia / naprawy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71159-grzejacy-si%C4%99-alternator/#findComment-576167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mareks4 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Autko u elektryka.Myślę że niedługo wszystko się wyjaśni Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71159-grzejacy-si%C4%99-alternator/#findComment-576206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mareks4 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Wymieniony mostek prostowniczy- alternator powrócił do życia Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71159-grzejacy-si%C4%99-alternator/#findComment-576363 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.