Gość epox81 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Witam jestem tu nowy i przegladalem forum i mam pytanie ogulne na co powinienem zwrucic uwage przy kupnie Calibry z silnikiem 2.5 v6 auto jest z Holandi i nie jest tuningowane przebieg auta to 162tys km rok 1997 .Chodzi mi bardziej o kwesteje mechaniczne zwiazane z silnikiem i ewentualnie zawieszenie zeby nie bylo w topy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71383-przed-zakupem-calibry-25-v6/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 To auto jest proste konstrukcyjne, części za śmieszne pieniądze. Jeśli liczysz na igłę (w końcu to 1997) to będzie rozczarowanie. Zakup Calibry to wybór mniejszego lub większego zła - każda coś będzie miała bo to prawie 20-letni wehikuł.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71383-przed-zakupem-calibry-25-v6/#findComment-578001 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość epox81 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Ok holandia i belgia to nie polska tu masz carpass i inne takie i wiem ze przebieg jest orginalny jesli nie ma tego to sie tu auta nie sprzedaje . Pozatym pytalem o na co zwrucic uwage gdzie najczesciej pojawialem sie wycieki i na stuki i cala reszta z tym zwiazana   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71383-przed-zakupem-calibry-25-v6/#findComment-578004 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Pokrywy zaworów, misa olejowa, korozja progów i tylnych błotników... Ok holandia i belgia to nie polska tu masz carpass i inne takie i wiem ze przebieg jest orginalny jesli nie ma tego to sie tu auta nie sprzedaje Gdzieś coś napisałem o przebiegu? Zwróciłem uwagę, że blisko 20-letnie auto będzie lekko dojechane. Czytaj ze zrozumieniem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71383-przed-zakupem-calibry-25-v6/#findComment-578007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 holandia i belgia to nie polska tu masz carpass i inne takie i wiem ze przebieg jest orginalny chyba zaczne wierzyc w bajki auto jak kolega wyzej napisal ma prawie 20 lat wiec nie oczekuj ze nic sie nie wysypie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71383-przed-zakupem-calibry-25-v6/#findComment-578047 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość epox81 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Wiem ze auto ma prawie 20 lat i ze zawsze cos bedzie trzeba robic .Mi bardziej chodzi o spraw zwiazana z silnikiem czy jest jakos bardziej awaryjny i jakie sa koszty co sie w nim najczesciej psuje i czy nie lepiej kupic wersji z motorem 2.0 16v bo opinie są rozne a pozatym przy zakupie auto bede zabieral do servisu opla .A napewno do niej gazu nie zaloze .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71383-przed-zakupem-calibry-25-v6/#findComment-578194 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klimi Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Ceny części do 2.5 v6 są oczywiście wyższe jak również robocizna. Pod maską jest mało miejsca, nie każdy lubi cokolwiek tam robić. Popatrz sobie na ceny częsci na allegro. Przykładowo kable wn kosztują od 200 zł do v-ki, koło 100 zł do 2.0. Vka fajnie mruczy za to : SMILE : Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez klimi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71383-przed-zakupem-calibry-25-v6/#findComment-578199 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.