Skocz do zawartości

Przed zakupem Calibry 2,5 v6


Gość epox81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowy i przegladalem forum i mam pytanie ogulne na co powinienem zwrucic uwage przy kupnie Calibry z silnikiem 2.5 v6 auto jest z Holandi i nie jest tuningowane przebieg auta to 162tys km rok 1997 .Chodzi mi bardziej o kwesteje mechaniczne zwiazane z silnikiem i ewentualnie zawieszenie zeby nie bylo w topy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto jest proste konstrukcyjne, części za śmieszne pieniądze. Jeśli liczysz na igłę (w końcu to 1997) to będzie rozczarowanie. Zakup Calibry to wybór mniejszego lub większego zła - każda coś będzie miała bo to prawie 20-letni wehikuł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok holandia i belgia to nie polska tu masz carpass i inne takie i wiem ze przebieg jest orginalny jesli nie ma tego to sie tu auta nie sprzedaje . Pozatym pytalem o na co zwrucic uwage gdzie najczesciej pojawialem sie wycieki i na stuki i cala reszta z tym zwiazana

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokrywy zaworów, misa olejowa, korozja progów i tylnych błotników...

 

 

Ok holandia i belgia to nie polska tu masz carpass i inne takie i wiem ze przebieg jest orginalny jesli nie ma tego to sie tu auta nie sprzedaje

Gdzieś coś napisałem o przebiegu?

Zwróciłem uwagę, że blisko 20-letnie auto będzie lekko dojechane. Czytaj ze zrozumieniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

holandia i belgia to nie polska tu masz carpass i inne takie i wiem ze przebieg jest orginalny
chyba zaczne wierzyc w bajki

 

auto jak kolega wyzej napisal ma prawie 20 lat

wiec nie oczekuj ze nic sie nie wysypie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze auto ma prawie 20 lat i ze zawsze cos bedzie trzeba robic .Mi bardziej chodzi o spraw zwiazana z silnikiem czy jest jakos bardziej awaryjny i jakie sa koszty co sie w nim najczesciej psuje i czy nie lepiej kupic wersji z motorem 2.0 16v bo opinie są rozne a pozatym przy zakupie auto bede zabieral do servisu opla .A napewno do niej gazu nie zaloze . :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny części do 2.5 v6 są oczywiście wyższe jak również robocizna. Pod maską jest mało miejsca, nie każdy lubi cokolwiek tam robić. Popatrz sobie na ceny częsci na allegro. Przykładowo kable wn kosztują od 200 zł do v-ki, koło 100 zł do 2.0. Vka fajnie mruczy za to : SMILE :

Edytowane przez klimi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności