Gość szrot Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Zakupiłem vivaro 2.5 ctdi z 2004 roku po przekręceniu kluczyka nie zapala się nawet na chwilke kontrolka świec żarowych, sprawdziłem świece wszystkie były uszkodzone wymieniłem na nowe ale kontrolka cały czas się nie zapala i nie ma nan nih napięcia , jest lato dlatego samochód normalnie odpala. Może ktoś miał podobny problem i zna sposób usunięcia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 A jak odepniesz czujnik temperatury zewnętrznej?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szrot Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 (edytowane) A jak odepniesz czujnik temperatury zewnętrznej? jutro spróbuję jak znajdę w którym miejscu można odpiąć. Szukałem w necie ale wszystkie posty opisywały że kontrolka świeci się a munie jakby jej nie było . Jeszce jedno co znaczy PW nigdy nie korzystałem z takich portali Edytowane 4 Czerwca 2015 przez szrot   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 P rywatna W iadomosc rzeczywiscie dziwne, kontrolka swiec sygnalizuje tylko usterki wiec normalnie zapala sie na sekunde i gasnie jezeli wszystko jest ok, w 2.5 jesli spalona jest nawet jedna swieca to kontrolka powinna swiecic caly czas Kicaj w tym wechiqle sterowni bierze temp z wbudowanego czujnika ktory jest teoretycznie niewymienny wydaje mi sie ze problem lezy w kablach lub liczniku z czego licznik mozesz sprawdzic przytrzymujac przycisk kasowania przebiegu i jednoczesnie przekrecajac kluczyk na zaplon, pojawia sie wtedy wszystkie aktywne kontrolki z wyjatkiem chamulca recznego jesli jest spuszczony   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szrot Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 (edytowane) Patrzyłem dziś termometr nad radiem nie działa nie pokazuje temperatury same kreski (można to jakoś naprawić )? Super podpowiedz dzięki - sprawdzeniem licznika ,kontrolek jutro sprawdzę, Patrzyłem dziś termometr nad radiem nie działa nie pokazuje temperatury same kreski (można to jakoś naprawić )? Super podpowiedz dzięki - sprawdzeniem licznika ,kontrolek jutro sprawdzę, Dziś sprawdziłem licznik przytrzymując przycisk kasowania przebiegu i jednocześnie przekręcając kluczyk na zapłonu i kontrolka od świec i kierunkowskazu się nie zapaliła .Czy można ją wymienić odkręciłem liczni ale wdaje mi się zabudowany? Znacie dobrego mechanika i elektryka specjalizującego się w Oplu vivaro ŁÓDŹ ? Edytowane 6 Czerwca 2015 przez szrot   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 zmien zegary i po problemie, nie polecam z clio   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szrot Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Zmieniłem zegary i jest Ok dzięki Wojtek. Co do termometru zewnętrznego przetarty kabelek (czujnik znajduje się po lewej stronie w zderzaku) . Kupiłem vivaro złom jak ślepy i głuchy, w Radoszycach Walczę teraz ze skrzynią buczy jak cholera i jeszcze jakieś kaskady w silniku cholerstwo drogie jak diabli. Regenerował ktoś skrzynię w Plewiska/Poznań ul Polna   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Kaskady? Co masz na mysli? Masz najlebszy z mozliwych silnikow wiec zmien uszczelki dolotu i maske bedziesz podnosil by dolac plyn do spryskiwaczy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szrot Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Kaskady? Co masz na mysli? Masz najlebszy z mozliwych silnikow wiec zmien uszczelki dolotu i maske bedziesz podnosil by dolac plyn do spryskiwaczy Kaskadowe koła rozrządu na wolnych obraotach chałasują jak diabli , (nie rozumię uszczelki dolotu).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Mechanik Cie wkreca, tam sa kola ktore blokujesz z walkiem rozrzadu 3 srubami i jesli sie jedno chociaz poluzuje to masz w najlebszym wypadku zerwany pasek rozrzadu, w tym silniku zastosowano rowniez kola zebate ktore napedzaja pompe wody i pompe paliwa, mysle ze to one moga halasowac Uszczelki dolotu czyli zestaw uszczelek pod kolektor ssacy ktory w tym silniku jest wbudowany w pokrywe glowicy, najlepiej kupic zestaw bo troche tych gumek jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.