Skocz do zawartości

Wymiana sterownika silnika- pytanie


Gość misiek775

Rekomendowane odpowiedzi

Gość misiek775

Chyba nie mam wyboru- wywalić zegary, moduły itp. Spróbuję naprawy - jak nie wypali będe myślał co dalej.

 

Trzeba chyba myśleć o innym aucie, bo tyle napraw co w merivie w ciągu 2 lat mialem to chyba nikt nie miał

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Im nowsze auto tym wiecej problemów dla nas ,moja obecna AG w trzy lata wiecej pochłoneła kasy ni AF przez 8lat.

Zdajesz sobie sprawe ze naprawa bedzie bez jakielkowiek gwarancji?

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość misiek775

to tak jak u mnie - meriva przez 2 lata wciągnęła tyle kasy (nie liczę eksploatacji typu oleje klocki itp). Wcześniej mialem astre F i jak by miala klime to za nic w świecie bym jej nie zmieniał. A tak chciało się komfortu to cena wzrosła. Już nawet staram się mniej jeździć i nadal to samo ciągle coś. W pracy to już nawet nie mówię że samochód w naprawie bo by nie zrozumieli.

 

Naprawiacz mówił że dają rok gwarancji

Edytowane przez misiek775

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie,żonie klimy się zachciało.Kupiłem najpierw AG z tym silnikiem taki silnikiem jak Twój czyli Z16SE.Na wstepie zaliczyłem sterownik(w zasdzie kupiłem z uszkodzonym)200zł -nieudana napraw +600 uzywka zakładana przeze mnie.Pozbyłem sie roku czasu.Mało mi było wiec sobie kupiłem nastepna skarbonke cdti(3xaltek,piasta-296zł)>nadal walcze z czarnym dymem,raz jest innym razem znika)i wiele innym drobnych ale wkurzajacych napraw...

 

Jezeli daje Ci gwarancje to najlepiej pisemna,bo u nas w okloicy nikt nie da naprawiany sterownik przez inna osobe.Zawsze wine nie udanej naprawy zwali na poprzednika.A swoja droga projektant nie popisał sie z budowa tego sterownika i jego lokalizacja....

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość misiek775

To ja cię przebiję, przez 2 lata zrobilem:

- remont silnika i glowicy (nowe tłoki pierscienie remont głowicy),

- Wydech,

- padła skrzynia biegów, sprzęgło było średnie też wymieniono,

- poleciał przegub przy skrzyni - nie do dokupienia, kupiłem całą półoś z przegubami,

- co rok przełamuja się kable w tylnej klapie,

- jak było ciepło pękło ramie wycieraczki tylnej,

- Zatarł się mechanizm wycieraczek, nie udało się wyczyścić trzeba było nowy,

- 2 razy zapiekły się tylne zaciski,

- wytarły się, bardziej zardzeiwały sworznie zawiasów - drzwi się opuściły jak w maluchu - wymienione swprznie pomogły ale tylko trochę.

- nie działa obieg wewnętrzny

- sterownik nie steruje przekażnikiem pompy paliwa, teraz nie działa 3 bieg wentylatora

-rdza na dołach drzwi i progach

 

to są tylko takie większe problemy, jeszcze było kilka innych napraw ale już się pogubiłem. 2 razy była laweta

Edytowane przez misiek775

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli uda się kupić komplet sterownik, bcm, zegary i immo to można wyczytać PIN z zegarów i tym sposobem rozparować zestaw, a potem sam sterownik silnika dopisać do obecnych modułów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość misiek775

Spróbuje regeneracji - jak nie będzie działać będzie trzeba bawić się w wymianę. Niestety nie znam nikogo z opcomem, na aso mnie nie stać, a okoliczni elektrycy niebardzo wiedzą co i jak.

Mój sterownik był już kiedyś regenerowany, nie przezemnie ale jeszcze prawdopodobnie u niemca.

W firmie elektrobip mowili ze naprawa ok 450zł za te 2 usterki które mam w nim, mogą też poprawić wszystkie luty, ścieżki itp. jeśli bedzie trup to ok 1300.

Jak znam moją merivę to ocena naprawy zazwyczaj wychodzą 2 krotnie wyższe niż założone czyli powiedzmy jak naprawa zamknie się w 800-1000 bedzie do przeżycia.

 

Niestety ogrom zmian przeróbek zmusza mnie do regeneracji - dają gwarancję pisemna na rok na naprawy które wykonali.

 

Zawiodłem sie na oplu, mialem astre F i była praktycznei bezawaryjna, zafira też sie jakoś trzymała, ale meriva jest bardziej awaryjna niż samochody francuskie i alfy romeo.

Do tego pali jak smok.

Edytowane przez misiek775

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysyłam sterowniki do nich i jeszcze nie zawiedli a kilkanaście ich było.Wszystkie chodzą do dziś.

 

Co do usterek to jak się trafi.Swoją jeżdżę od 4 lat i praktycznie nic nie robiłem,tyle że kupiona z przebiegiem trochę ponad 30tyś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności