Gość BENY72 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 (edytowane) Pisałem że Fiat 1.7 ma lewy nie Opel.I trochę się znam. I jeśli klejem zabezpieczasz śruby jak popadnie to dziękuję po Tobie cokolwiek robić.Bluzgi fruwały by na wysokość lamperii. Nie raz po takich mechanikach zwłaszcza z zachodu europy przychodzi mi silniki robić.Idioci do wszystkiego klej ładują i potem godzinami kręcisz śrubę która po popuszczeniu powinna palcami iść. Edytowane 21 Czerwca 2015 przez BENY72   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72279-gwint-ko%C5%82a-zamachowego/page/2/#findComment-588547 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Ciężko było tą informację wydobyć z Twojego tekstu .. ale ok .. zwracam honor .. jezeli mówiłeś o 1.7 fiata .. to OK   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72279-gwint-ko%C5%82a-zamachowego/page/2/#findComment-588548 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Sprawdź Potwierdzisz, że te 3 silniki mają lewe śrubki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72279-gwint-ko%C5%82a-zamachowego/page/2/#findComment-588558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 1.3 ma lewy na bank, bo ukręciłem śrubę sądząc inaczej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72279-gwint-ko%C5%82a-zamachowego/page/2/#findComment-588567 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Sprawdź Potwierdzisz, że te 3 silniki mają lewe śrubki no i potwierdziłem .. nie wiem skąd ta informację wziąłeś .. ale śruby koła zamachowego do silników 1.9 i 2.0 CDTI (tyle mi potwierdzili) tak jak mówiłem mają prawy gwint !! żeby była jasność .. chodzi o śrubu mocowania koła zamachowego do wału. potwierdziłem to w dwóch źródłach .. i wszyscy twierdzą, że gwint, jest taki sam jak na 1.7 CDTI czyli prawy .. jeżeli masz dostęp do częsci o której mówisz to ja prosze o zdjęcie tej śruby. Wtedy rozwiążemy tą sprawe raz na zawsze. Ale wszystkie znaki na niebie mówią, że jest tak jak mówiłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72279-gwint-ko%C5%82a-zamachowego/page/2/#findComment-588838 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Mam wrażenie że wielcy mechanicy pomylili koła zamachowe z kołami pasowymi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72279-gwint-ko%C5%82a-zamachowego/page/2/#findComment-588842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 moje wrażenie jest podobne .. .. ale poczekajmy aż sami sie na ten temat wypowiedzą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72279-gwint-ko%C5%82a-zamachowego/page/2/#findComment-588847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Witam, Mam opla astrę classic f 1 silnik 1.4. Czy ktoś wie jaki gwint ma koło zamachowe, lewy czy prawy?Informacja potrzebna mi abym mógł ustawić rozrząd. Pozdrawiam. Zaczynający pomylił koła jak mniemam.Do ustawienia rozrządu koło zamachowe w tym silniku nie jest potrzebne,to nie 1.3CDTI. I na milion procent sądzę że chodziło o pasowe. Jeśli zaś chodzi zaś o koło zamachowe,to śruby mają prawy gwint.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72279-gwint-ko%C5%82a-zamachowego/page/2/#findComment-588862 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 I jeśli klejem zabezpieczasz śruby jak popadnie to dziękuję po Tobie cokolwiek robić.Bluzgi fruwały by na wysokość lamperii. Specyfikacja kół dla kół zamachowych (dla silnika 1.7, 1.9 i podejrzewam że w 2.0 jest dokładnie to samo) mówi o nałożeniu kleju (przy pierwszym montazu klej jest w postaci suchej na srubach) .. bo po pierwsze jest to uszczelnienie a po drugie zeby śruby sie nie odkręciły .. jezeli nie słyszałeś o odkręcających sie śrubach koła zamachowego na 1.7 wtedy jeszcze DTI ,,, to mało słyszałeś i mało wiesz .. poprzednio to już pominąłem, bo nawet nie chciało mi sie pisać. Byc może chodziło o koło pasowe .. ale pytanie było o koło zamachowe .. a Ty potwierdzałeś, że gwint lewy ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72279-gwint-ko%C5%82a-zamachowego/page/2/#findComment-588864 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) Znajomy handlarz kiedyś opowiadał historię kupionego z floty auta jak mechanik zmieniający koło dwumasowe w Astrze 1.3 CDTI nie dokręcił śrub koła co spowodowało: pęknięcie wału, uszkodzenie nowego kompletu koła dwumasowego i sprzęgła oraz mielonkę w skrzyni M20. Sama wymiana DKZ miała kosztować 300 zł a skończyło się na kwocie >8 tys zł. Edytowane 24 Czerwca 2015 przez rostex Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72279-gwint-ko%C5%82a-zamachowego/page/2/#findComment-588868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.