Skocz do zawartości

czujniki wałka rozrządu i obrotów wału


Gość krzysztof55

Rekomendowane odpowiedzi

Krzychu kopę lat.

Wału będzie gdzieś na bloku silnika na wysokości wału korbowego.

Wałka rozrządu gdzieś w okolicy wałka rozrządu.

Tu masz link do katalogu i tu poszukaj w swoim motorku. - http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/models/1/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzysztof55

Krzychu kopę lat.

Wału będzie gdzieś na bloku silnika na wysokości wału korbowego.

Wałka rozrządu gdzieś w okolicy wałka rozrządu.

Tu masz link do katalogu i tu poszukaj w swoim motorku. - http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/models/1/

Nie było mnie,bo nic się nie działo,po ostatniej naprawie elektryki.teraz zaczęło się znowu coś pieprzyć.po analizie komp.wyszło,że błąd jest od czujnika rozrządu.Elektryk stwierdził,że prawdopodobnie kabel łączący,gdzieś się przetarł,bo czek się włącza jak wpadnie w dziurę,albo na nierównościach.Jak się czek zaświeci,to nie ma turbiny.Bardzo dziękuję za linka,ale tam nie ma (albo nie mogę znależć czujnika wałka rozrządu,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiu musisz szukać po sensorach silnika diesla, bo ja po prostu na tych nowszych motorkach nie bardzo.

Jeszcze popytam mechaników jak będę robił ze swoim motorkiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzysztof55

Byłem u mechanika i po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw stwierdził,że w moim motorku 2.2 DTH nie ma czujnika wałka rozrządu.

Natomiast przyczyna tkwi w uszkodzonym elektrozaworze,który steruje turbiną.

Muszę się za tym gdzieś rozglądnąć.

Może mi ktoś podpowie gdzie ewentualnie tego szukać,czy są nowe,czy trzeba szukać używki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może spytaj Mirka na PW i w IC byś odebrał. W Krk jest chyba obok tego zakładu gdzie ci wiązkę naprawiali.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiu tego szukasz?

http://www.auto24parts.com/pl/p/ELEKTROZAWOR-ZAWOR-PODCISNIENIE-CZUJNIK-DOLADOWANIA-TURBINY-2.0-DTI-X20DTL-X20DTH-X22DTH-Y20DTH-Y22DTR-OPEL-ASTRA-FRONTERA-SINTRA-OMEGA-VECTRA-ZAFIRA-9158200,-09158200,-5851037-/2830

 

Obawiam się iż jako nowe jest dość drogie drogie http://www.opel-shop.pl/product_info.php?products_id=2001


Ale piszą w tym sklepie iż można to zastąpić tym zaworem http://www.opel-shop.pl/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=2000


Z tego co wyczytałam ten tańszy elektrozawór stosuje się jako zamiennik zarówno do Sintry jak i do Vectry B wiec teoretycznie z Vectry używka też powinna podejść.

Choć przy kwocie 280 zł brała bym nówkę.

Pytanie tylko czy to sterownik jest winien a nie sama turbina.

 

Napisz co się dzieje.


Na allegro cała lista http://allegro.pl/listing/listing.php?description=1&order=pd&string=9158200+opel&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-uni-1-2-0629

 

Numer części GM 9158200

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności