Skocz do zawartości

Nie można wyłączyć świateł postojowych


Gość Merlin

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór.

Po włączeniu świateł postojowych (lub mijania) nie można ich wyłączyć włącznikiem.

Dopiero odpięcie klemy (nic dziwnego) lub wyjęcie bezpiecznika 60A w komorze silnika powoduje wygaszenie świateł.

Sprawdziłem włącznik świateł - nie jest usmażony ani nie posiada innych widocznych uszkodzeń,

co ciekawe po włączeniu światełek i wypięciu włącznika z instalacji one dalej świecą.

Na schemacie znalazłem tajemniczy moduł K59 ale nie wiem gdzie on jest ani za co odpowiada.

Proszę szanownych forumowiczów o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość MAGTRONIX

Zanim będziemy prowadzić dywagacje na temat potencjalnej możliwości usterki

Proszę tak jak pisała Ola sprawdzić czy kiedyś ktoś nie zakładał przekażników do świateł

a najlepiej zrób zdjęcia kostek które idą do żarówek leflektorów zobacz czy tam się jakieś kabelki nie rozwidlają

a najlepiej jeszcze zrób pare fotek okolic skrzynki bezpieczników i komory silnika

a i jeszcze jedno jak wyjmiesz bezpiecznik w kabinie od np. lewego mijania to i tak się pali ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno mi do głowy przychodzi - z jakiego kraju autko pochodzi, Canada i niektóre kraje skandynawskie mają mijania po zapłonie tu może coś być nie halo. Domorosłe elektro-mechanicy coś mogli spier.. przy przeróbkach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z jakiego kraju autko pochodzi, Canada i niektóre kraje skandynawskie mają mijania po zapłonie tu może coś być nie halo. Domorosłe elektro-mechanicy coś mogli spier.. przy przeróbkach.

 

Bzdety

 

 

 

Na schemacie znalazłem tajemniczy moduł K59 ale nie wiem gdzie on jest ani za co odpowiada. Proszę szanownych forumowiczów o pomoc.

 

Jak pogrzebirz pod/ za tablicą bezpieczników , to znajdziesz przynajmniej 2 ( dwie sztuki ) , o ktorych mało , kto ma blade pojęcie.

Jeden odpowida za kierunki , a drugi ... hmm nie pamiętam/ nie mam bladego pojęcia do czego służy

Przy skandynawach ( z tego co pamiętam ) miałbyś problem z podświetleniem tablicy i bezpiecznikami - odpada.

 

Ps Zacznij od obadania usmażonego bezpiecznika ( czasem spalony deko przewodzi prąd )

Ps 2 Wielki szum , z reguły oznacza mały problem

Ps3 może masz jakąś żarówkę spaloną i to jest skutek uboczny , bo komp ci wyświetla spaloną żarówkę ,ale nie potrafisz jej namierzyć.

 

Ps4 Mam problem z edytorem więc , bezpiecznik 60 A jest odpowiedzialny za wentylatory , więc skoncentruj się na przepalonych bezpiecznikach w skrzynce

 

Ps5 Nie wiem , jak zaawansowany masz komputer na desce , bo może się okazać , że komp ci wyświetla spaloną żarówkę w tylnych światłach i z tąd masz ten problem ( osobiście walczyłem z takim problemem ponad pół roku , zanim wymieniłem spaloną żarówkę w tylnych światłach ) - nikt nie jest święty , a uczymy się na błędach :-D

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Bzdety

 

 

 

 

Jak pogrzebirz pod/ za tablicą bezpieczników , to znajdziesz przynajmniej 2 ( dwie sztuki ) , o ktorych mało , kto ma blade pojęcie.

Jeden odpowida za kierunki , a drugi ... hmm nie pamiętam/ nie mam bladego pojęcia do czego służy

Przy skandynawach ( z tego co pamiętam ) miałbyś problem z podświetleniem tablicy i bezpiecznikami - odpada.

 

Ps Zacznij od obadania usmażonego bezpiecznika ( czasem spalony deko przewodzi prąd )

Ps 2 Wielki szum , z reguły oznacza mały problem

Ps3 może masz jakąś żarówkę spaloną i to jest skutek uboczny , bo komp ci wyświetla spaloną żarówkę ,ale nie potrafisz jej namierzyć.

 

Ps4 Mam problem z edytorem więc , bezpiecznik 60 A jest odpowiedzialny za wentylatory , więc skoncentruj się na przepalonych bezpiecznikach w skrzynce

 

Ps5 Nie wiem , jak zaawansowany masz komputer na desce , bo może się okazać , że komp ci wyświetla spaloną żarówkę w tylnych światłach i z tąd masz ten problem ( osobiście walczyłem z takim problemem ponad pół roku , zanim wymieniłem spaloną żarówkę w tylnych światłach ) - nikt nie jest święty , a uczymy się na błędach :-D

Sintra 2,2 nie ma komputera, to nie tu jest problem.

Spalona żarówa nie robi żadnego problemu, po prostu nie świeci i tyle.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Sintra 2,2 nie ma komputera, to nie tu jest problem.

 

Musi mieć , ale może nie mieć wyświetlacza na desce , który o wszystkim informuje kierowcę.

 

 

Spalona żarówa nie robi żadnego problemu, po prostu nie świeci i tyle.

 

Nie dla kompa , on to widzi .

Nie mam pojecia jak jest rozwiązane podświetlenie tyłu ( ale jeśli jest tak jak z złomedze = raczej na pewno - ma 2 żarówki pozycyjne = to jedna spalona , robi mu cały raban)

 

Dam sobie jajka ogolić ,że chłop ma dwie żarówki z tyłu i jedna mu nie świeci

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vertiks daj sobie spokój - chyba nie masz racji,

Już ci pisałem sintra jest trochę inna niż omega (możesz już golić - sintra ma pojedyncze żarówki + diody w klapie), nie wprowadzaj chłopaka w błąd.

Sintra V6 ma coś więcej, tam się wyświetlają spalone żarówki.

W 2,2 i w DTH tego nie ma.

Bezpecznik 60A od skrzynkii we wnętrzu autka, - sintra ma 2 skrzynki bezpieczników.

 

Merlin - spróbuj z kimś podmienić wyłącznik główny świateł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Sintra V6 ma coś więcej, tam się wyświetlają spalone żarówki.

 

Do tego dążę - w każdej zabytkowej omedze jest to standardem.

brak wyświetlacza nie zmienia tego faktu.....

 

 

 

Bezpecznik 60A od skrzynkii we wnętrzu autka, - sintra ma 2 skrzynki bezpieczników.

 

Nie zmienia to faktu , że wentylatory w oplach mają bezpieczniki wentylatorów ( i tylko wentylatorów o mocy 40-50-60 A )

W światłach , co najwyżej może być bezpiecznik 15 no góra 20 A - zbieram na droższą maszynkę do golenia :cwaniak:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No staram ci się wytłumaczyć że sintra to taka trochę dziwna bestia, bliżej ma do bliźniaków od wuja Sama niż do opla.

Wetle ma na 60, ale ma też drugą skrzynkę podpiętą pod jeden z kilku 60A bezpieczników.

Uwierz spalona żarówka nic nie robi - wiem sprawdzone organoleptycznie.

Dlaczego nie chcą gasnąc światła?? Trzeba to przemyśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności