Skocz do zawartości

Strasznie szarpie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz zanieść do jakiegoś znajomego elektronika, pewnie da się naprawić.

Fotkę impulsatora w skrzyni mam, ale przy zegarach nie.

W corsie nie wiem, jak wygląda, wiem tylko jak w astrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość bartosz333

Sluchajcie drodzy Forumowicze, w mojej astrze sa takie same objawy jak u kolegi - szarpanie przy jednostajnej jezdzie bez spadku mocy etc... Mozecie mi wytlumaczyc jak kompletnemu laikowi jak sie do tego zabrac? Ewentualnie czy powodem szarpania moze byc cos innego, bo mnie wyskakuje na kompie blad EGR pomimo tego, ze EGR na 100 % jest sprawny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witajcie W moim przypadku corsy b z silnikeim X14XE był to jak kolega ja37 zasugierował czujnik prędkości pojazdu . Znajdował on się w liczniku przy prędkościomierzu nie przy obrotomierzu kolega powiedział żę się naprawia otórz niestety nie naprawia się bo wszystko jest ukryte w ślimakach od prędkości po rozebraniu przez elektronika licznik mie teraz oszukuje a impulsator dalej nie działa kolego jak mogę ci podpowiedzieć jak to sprawić najprościej czy to jest to samo to proponował bym odpiąć linkę prędkości z licznika i przejechać się by zobaczyć efekty jeżeli przestanie szarpać to zanaczy że masz cały licznik do wymiany w sewrisie opla sama tarczka od prędkości czyli cały zegar kosztuje 250zł netto opłaca się kupić używany licznik tylko pamiętak o wyznaczniku prędlkości W=1150 u mnie jest używany cały licznik na allegro kosztował 150 zł w świetnym stanie daj znać jak coś pokombinujesz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

linkę odepniesz tak musisz wymontować licznik wewnątrz auta a jaki masz rok tego pojazdu bo może masz elektroniczny już a jak masz linkę to w liczniku jak go wymontujesz jest takie metalowe zabezpieczenie z tyłu licznika naciskasz to w stronę licznika i wyciągasz linkę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bartosz333

Rok produkcji 98. Jutro sie moze z tym pobawie. Oczywiscie po zdiagnozowaniu problemu dam znac co i jak. Z tym szarpaniem mechanik sugerowal cewke zaplonowa, bo mowil, ze inne rzeczy wyszlyby na kompie, a cewka nie. No i lewe powietrze tez podobno by na kompie nie wyszlo... Ech...

 

[ Dodano: Pią Cze 20, 2008 09:09 ]

Juz mniej wiecej wiem o co chodzi... Panowie z warsztatu zaslepili EGR po czym objawy ustaly niczym reka odjal. Przy czym stwierdzili, ze zawor dziala. Dziala tyle, ze przy otwarciu 30 % zaczyna szarpac silnikiem. Nie wykrywa bledow na kompie. Na razie jezdze z zaslepionym EGR, ale moze ktos wie o co tutaj chodzi? Dodam jeszcze, ze po zaslepieniu szarpania sa takie bardzo delikatne-niemal niewyczuwalne, a zawor EGR firmy DELPHI wymienilem na inny, ale bez zmian. Ratunku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności