Skocz do zawartości

Wałki równoważące, a drgania przy nieprawidłowym ustawieniu.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

niemoge na miejscu dostac tej ramki bez wałków wiec chyba ustawie tak jak powinny byc i zostawie dobrze ustawione nie powinny sprawiac problemów

Edytowane przez tdr

 

Poczytaj o luzach, może tam też był problem.

Kasuje się je podkładkami (opis w temacie wałków wyrównoważających) tylko nie wiem czy są te podkładki dostępne (obecnie) - natomiast w spisie części katalogowych silnika są ( na rysunku od nr: 2 - 12).

http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/part/1/35/202/368/3460,3488/


A tu masz do całej sintry - http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/types/1/35


Tdr o ile dobrze pamiętam to taka sama ramka jest w omedze 2,0 tylko bez wałków X20XE, ale mogę się mylić.

 

poskładałem z wałkami i nareszcie cisza nic nie trzesie buczy wymyłem wszystko i uszczelniłem przy okazij mycie podstawy filtra rozebrałem taki zaworek ze sprezyna która jest peknieta i niewiem za co on jest otpowiedzialny tak mysle czy to nie ten co w 8v był na pompie cisnieniowy

 

Posłałem Ci link do auto katalogu - wstaw nr i fote tej sprężynki, to się pomyśli o co biega.

 

narazie to poskładałem dałem dystans tyle co pekła jest taki tłoczek i dociska go sprezynka jest miedzy tymi przewodamico dochodza do podstawy tak jagby ten tłoczek przymykał jeden kanał przewodu

 

GM 90322487, to sprężynka w podstawce filtra oleju.

Powinna być dostępna w większości ASO bez problemu bo taka sama jest w wielu innych opelkach

 

Czyli Kacperku i Tdr to jest sprężyna od zaworu na chłodnice oleju - o ile dobrze odczytuję rysunek.

Fajnie Tdr że się uporałeś z tymi wałkami.

A tak nawiasem mówiąc wpisz sonie imię w awatarze bo jakoś źle się tak pisze.

 

czyli to nie ta od cisnienia oleju ?to gdzie jest ten od cisnienia z prawej strony pompy pod taka duza sruba ? teraz az chce mi sie jezdzic tym autem no teraz został mi jeszcze swiecacy na stałe abs

Edytowane przez tdr

 

Zawór przelewowy jest właśnie pod tą dużą śrubą.

ABS - licznik chodzi to lewy przód dobra.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności