Gość Kacper Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Może to podwójna robota ale ja chyba zostawiłbym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73264-wa%C5%82ki-r%C3%B3wnowa%C5%BC%C4%85ce-a-drgania-przy-nieprawid%C5%82owym-ustawieniu/page/4/#findComment-609968 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tdr Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) niemoge na miejscu dostac tej ramki bez wałków wiec chyba ustawie tak jak powinny byc i zostawie dobrze ustawione nie powinny sprawiac problemów Edytowane 5 Listopada 2015 przez tdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73264-wa%C5%82ki-r%C3%B3wnowa%C5%BC%C4%85ce-a-drgania-przy-nieprawid%C5%82owym-ustawieniu/page/4/#findComment-609970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Poczytaj o luzach, może tam też był problem. Kasuje się je podkładkami (opis w temacie wałków wyrównoważających) tylko nie wiem czy są te podkładki dostępne (obecnie) - natomiast w spisie części katalogowych silnika są ( na rysunku od nr: 2 - 12). http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/part/1/35/202/368/3460,3488/ A tu masz do całej sintry - http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/types/1/35 Tdr o ile dobrze pamiętam to taka sama ramka jest w omedze 2,0 tylko bez wałków X20XE, ale mogę się mylić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73264-wa%C5%82ki-r%C3%B3wnowa%C5%BC%C4%85ce-a-drgania-przy-nieprawid%C5%82owym-ustawieniu/page/4/#findComment-610049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tdr Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 poskładałem z wałkami i nareszcie cisza nic nie trzesie buczy wymyłem wszystko i uszczelniłem przy okazij mycie podstawy filtra rozebrałem taki zaworek ze sprezyna która jest peknieta i niewiem za co on jest otpowiedzialny tak mysle czy to nie ten co w 8v był na pompie cisnieniowy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73264-wa%C5%82ki-r%C3%B3wnowa%C5%BC%C4%85ce-a-drgania-przy-nieprawid%C5%82owym-ustawieniu/page/4/#findComment-610400 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Posłałem Ci link do auto katalogu - wstaw nr i fote tej sprężynki, to się pomyśli o co biega.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73264-wa%C5%82ki-r%C3%B3wnowa%C5%BC%C4%85ce-a-drgania-przy-nieprawid%C5%82owym-ustawieniu/page/4/#findComment-610441 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tdr Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 narazie to poskładałem dałem dystans tyle co pekła jest taki tłoczek i dociska go sprezynka jest miedzy tymi przewodamico dochodza do podstawy tak jagby ten tłoczek przymykał jeden kanał przewodu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73264-wa%C5%82ki-r%C3%B3wnowa%C5%BC%C4%85ce-a-drgania-przy-nieprawid%C5%82owym-ustawieniu/page/4/#findComment-610456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 GM 90322487, to sprężynka w podstawce filtra oleju. Powinna być dostępna w większości ASO bez problemu bo taka sama jest w wielu innych opelkach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73264-wa%C5%82ki-r%C3%B3wnowa%C5%BC%C4%85ce-a-drgania-przy-nieprawid%C5%82owym-ustawieniu/page/4/#findComment-610458 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Czyli Kacperku i Tdr to jest sprężyna od zaworu na chłodnice oleju - o ile dobrze odczytuję rysunek. Fajnie Tdr że się uporałeś z tymi wałkami. A tak nawiasem mówiąc wpisz sonie imię w awatarze bo jakoś źle się tak pisze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73264-wa%C5%82ki-r%C3%B3wnowa%C5%BC%C4%85ce-a-drgania-przy-nieprawid%C5%82owym-ustawieniu/page/4/#findComment-610463 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tdr Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) czyli to nie ta od cisnienia oleju ?to gdzie jest ten od cisnienia z prawej strony pompy pod taka duza sruba ? teraz az chce mi sie jezdzic tym autem no teraz został mi jeszcze swiecacy na stałe abs Edytowane 9 Listopada 2015 przez tdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73264-wa%C5%82ki-r%C3%B3wnowa%C5%BC%C4%85ce-a-drgania-przy-nieprawid%C5%82owym-ustawieniu/page/4/#findComment-610811 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Zawór przelewowy jest właśnie pod tą dużą śrubą. ABS - licznik chodzi to lewy przód dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73264-wa%C5%82ki-r%C3%B3wnowa%C5%BC%C4%85ce-a-drgania-przy-nieprawid%C5%82owym-ustawieniu/page/4/#findComment-610852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.