Gość Kacper Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Może to podwójna robota ale ja chyba zostawiłbym.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tdr Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) niemoge na miejscu dostac tej ramki bez wałków wiec chyba ustawie tak jak powinny byc i zostawie dobrze ustawione nie powinny sprawiac problemów Edytowane 5 Listopada 2015 przez tdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Poczytaj o luzach, może tam też był problem. Kasuje się je podkładkami (opis w temacie wałków wyrównoważających) tylko nie wiem czy są te podkładki dostępne (obecnie) - natomiast w spisie części katalogowych silnika są ( na rysunku od nr: 2 - 12). http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/part/1/35/202/368/3460,3488/ A tu masz do całej sintry - http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/types/1/35 Tdr o ile dobrze pamiętam to taka sama ramka jest w omedze 2,0 tylko bez wałków X20XE, ale mogę się mylić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tdr Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 poskładałem z wałkami i nareszcie cisza nic nie trzesie buczy wymyłem wszystko i uszczelniłem przy okazij mycie podstawy filtra rozebrałem taki zaworek ze sprezyna która jest peknieta i niewiem za co on jest otpowiedzialny tak mysle czy to nie ten co w 8v był na pompie cisnieniowy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Posłałem Ci link do auto katalogu - wstaw nr i fote tej sprężynki, to się pomyśli o co biega.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tdr Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 narazie to poskładałem dałem dystans tyle co pekła jest taki tłoczek i dociska go sprezynka jest miedzy tymi przewodamico dochodza do podstawy tak jagby ten tłoczek przymykał jeden kanał przewodu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 GM 90322487, to sprężynka w podstawce filtra oleju. Powinna być dostępna w większości ASO bez problemu bo taka sama jest w wielu innych opelkach   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Czyli Kacperku i Tdr to jest sprężyna od zaworu na chłodnice oleju - o ile dobrze odczytuję rysunek. Fajnie Tdr że się uporałeś z tymi wałkami. A tak nawiasem mówiąc wpisz sonie imię w awatarze bo jakoś źle się tak pisze.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tdr Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) czyli to nie ta od cisnienia oleju ?to gdzie jest ten od cisnienia z prawej strony pompy pod taka duza sruba ? teraz az chce mi sie jezdzic tym autem no teraz został mi jeszcze swiecacy na stałe abs Edytowane 9 Listopada 2015 przez tdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Zawór przelewowy jest właśnie pod tą dużą śrubą. ABS - licznik chodzi to lewy przód dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.