Gość jaras19991 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Witam, Pisze z prośbą o poradę, jestem zainteresowany kupnem samochodu z linku poniżej: http://allegro.pl/astra-gtc-sport-opc-bixenon-skora-navi-ids-full-i5731088597.html Chciałbym poznać waszą opinię na jego temat, po oględzinach bardzo się mi spodobał, mam jednak zastrzeżenia do systemu IDS+, działa fajnie jednak obawiam się jego trwałości, auto ma swój przebieg który w tej formie jest akceptowalny, do wglądu mam wszystkie dokumenty z pojazdu z przeglądów oraz serwisów które były prowadzone rzetelnie do końca. Z góry dzięki za pomoc!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73635-opel-astra-h-19-cdti-120km-ids/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Nie wiem gdzie ty widzisz rzetelną dokumentacje przebiegu jak książka kończ sie przy przebiegu 70tkm, w 2008 roku, i teraz +200tkm. Ale samochodzik zewnętrznie prezentuje się dobrze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73635-opel-astra-h-19-cdti-120km-ids/#findComment-607853 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zlotyorzech Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Ja bym ostudził zapał, bo naprawa IDS+ na oryginalnych częściach może kosztować 1/3 wartości auta. A gwarancja jest lepsza jak salonowa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73635-opel-astra-h-19-cdti-120km-ids/#findComment-607868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras19991 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) Jeszcze dzisiaj oglądałem go i przejechałem się do serwisu renault wektor w żywcu(mam daleko do serwisu opla ) Według serwisanta auto w bardzo dobrym stanie, pod spodem nie widać niczego czego można było się przyczepić, jedynie ręczny na prawym kole praktycznie nie trzyma(lewa 1,37kN, prawa 0,15kN) oraz opony i przednie tarcze do wymiany, jednak wyniki hamowania bardzo dobre. Zbieżność na przodzie 0,0mm a tył 0,4 mm natomiast amortyzatory przód lew(PL):81%, PP:79%, TL:81%, TP:80% więc wydaje się mi że nie są to złe wyniki. Co do gwarancji to ta na 3 miesiące jest głównie na silnik i jego osprzęt, 400zł na dodatkowo zawieszenie. Pięknie jedynie opisane a realia są całkowicie inne. Edytowane 20 Października 2015 przez jaras19991   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73635-opel-astra-h-19-cdti-120km-ids/#findComment-607896 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 No cóż, papier wszystko przyjmie, a nuż nie doczytasz i później będzie płacz i płać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73635-opel-astra-h-19-cdti-120km-ids/#findComment-607904 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras19991 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) Dlatego teraz staram się dojść do wszystkiego puki świeże. Po przygodach z moim A4 B5 to w razie konieczności zmiana zawieszenia na standardowe(z tego co wiem koszt 1,5 tyś zł jest dosyć bezpieczny na taką zmianę) nie jest takim strasznym kosztem . Znając życie jeżeli tego auta nie wezmę skończy się na A4 B6 który z pewności będzie dużo starszy i przebieg o połowę większy przy większej cenie oraz koszty eksploatacji adekwatnie większe. Wydaje się mi że podane auto jest w dobre cenie i jego stan oceniam na warty tej ceny. Jeżeli chodzi o przebiegi jakie będę robił tym samochodem raczej niecały tysiąc miesięcznie skupiając się głównie na weekendowych wycieczkach bądź powrotach do domu(planowana przeprowadzka 80km od obecnego miejsca zamieszkania) więc przebiegi nie przekraczałyby 1 tyś km miesięcznie. Teraz schodząc poza zawieszenie jakie są ogólne opinie o tym samochodzie? jest warty uwagi w tej cenie? I jak wygląda stan amortyzatorów? podane wyżej wyniki są wystarczającymi na przejechanie na nich roku bądź dwóch? Z tego co słyszałem są bardziej wytrzymałe jak standardowe a podane wyniki raczej nie są złymi jeżeli były w odpowiedni sposób testowany(nie wiem czy ma być auto testowane w trybie sport czy nie?) Edytowane 20 Października 2015 przez jaras19991   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73635-opel-astra-h-19-cdti-120km-ids/#findComment-607906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Nie wiemy jaką maszyna są sprawdzane amory a tu różnica może być duża. Ale 80% to dobry wynik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73635-opel-astra-h-19-cdti-120km-ids/#findComment-607939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Jaras - amorki mają dobre parametry i zbliżone do siebie (podobne). Skoro już się napaliłeś na dieselka to nie będę cię od niego odwodził tylko weź kogoś kto przy kupnie cię trochę ostudzi i w razie czego chłodnym okiem na autko spojrzy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73635-opel-astra-h-19-cdti-120km-ids/#findComment-607950 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zlotyorzech Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Sam silnik 1.9 cdti produkcji Fiata jest dość udany, wtryski Boscha są łatwe w regeneracji, nowe nie kosztują fortuny, typowe problemy jak większości współczesnych diesli, czyli dwumasowe koło zamachowe, zapychanie filtra dpf przez jazdę na krótkich odcinkach (o ile ma dpf), problemy z EGR tez nie powinny zaskakiwać przy większym przebiegu. Ogólnie ten 8 zaworowy (czyli trwalszy jak 16V) motorek jest jednym z lepszych diesli na rynku, tylko przebiegi większości są dramatycznie wysokie. Zadbany egzemplarz powinien przejchac spokojnie 400 kkm, a nawet więcej. Ale trzeba pilnować wymian oleju, dbać o turbine, unikać jazdy na krótkich odcinkach bo smarowanie wtedy jest marne i tankować dobrej jakości paliwo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73635-opel-astra-h-19-cdti-120km-ids/#findComment-607998 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras19991 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Dziękuję za pomoc. Dwa razy byłem go oglądać z innymi osobami, za pierwszym podejściem znajomy który również ostatnio kupował samochód, swoje uwagi do tego miał ale skupiały się głównie na ogółach samochodu nie dotyczących stanu technicznego(3 drzwiowy, mało miejsca i takie tam). Za drugim razem byłem z tatą, jemu znowu się autko bardzo spodobało i nie miał większych zastrzeżeń oprócz braków zauważonych już wcześniej(pęknięty klosz halogena oraz brak zaślepki na listwie dachowej). W serwisie pracownik nie miał do tego auta zastrzeżeń oprócz tego hamulca ręcznego z jednej strony oraz powoli kończących się przednich tarcz). Przed kupnem jeszcze raz dokładnie obejrzę samochód zwracając uwagę na jak najwięcej rzeczy oraz wezmę kolejną osobę(poszukam jakiegoś znajomego sceptyka). Ze względu na silnik tego przebiegu się nie obawiam a karoseria jest w bardzo dobrym stanie(przynajmniej świetnie rdza ukryta)Z tego co wiem te silniki mają bardzo dobre opinie. Całe szczęści bez DPF-u więc jeden z większych problemów w tym aucie z głowy Już swoje dieselkiem przejeździłem, obecną A4 przejechałem ok 50tyś km i nie miałem najmniejszych problemów z silnikiem z dużo większym przebiegiem jak w tym oplu więc jestem przekonany do tych silników, jednak takiej trwałości jak w standardowym 1.9 tdi 90km od opla nie oczekuję. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73635-opel-astra-h-19-cdti-120km-ids/#findComment-608016 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.