Gość Asterka;-) Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Witam. Mam problem z moją Astrą. Pewnego razu na światłach ruszając mulił mi silnik. Jedynka i muli-dwujka i muli dalej ,a ponadto szarpie-trujka i jedzie i jest ok ,ale pali sie kontrolka (żółty silnik).Jade do mechanika. W miedzy czasie kontrolka gasnie po którymś z kolei odpaleniu silnika. na kompie wychodzi EGR i świeca. Zrobione. Pare dni pużniej sytuacja sie powtarza z tym że kontrolka niezapaliła sie a silnik mulił. Po odpaleniu na zimnym ciężko wchodził na obroty i na jedynce trzebabyło jechać na półsprzęgle bo gasł silnik. I tak samo na wzniesieniu gasł bo niemiał sił. Przejechane jakieś 200m z predkoscią nieszcęsna 30km/g ,postój na parkingu pobocznym i wszystko wraca do normy. Co to może być?,POMOCY!!! Prosze o szybką odpowiedż.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74129-zamulony/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 na kompie wychodzi EGR i świeca. Zrobione. A może jeszcze przybliżysz co dla ciebie oznacza ,,zrobione,,?Wyczyszczone?Wymienione?Na jakie?Pomierzone?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74129-zamulony/#findComment-614229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Exise Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 A może DPF zapchany?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74129-zamulony/#findComment-614271 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Co oznacza zrobiony?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74129-zamulony/#findComment-614336 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asterka;-) Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zrobiony. Znaczy świeca wymieniona ,a Egr wyczyszczony. Dzisiaj powtórka z wczoraj. Rano odpalił bez problemu. A po pracy wsiadam i znowu to samo z tymze nasilone. Cały czas na trujce szarpiac go do 30-tki i podstawiony pod warsztat. Mam nadzieje ze sie tym zajmą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74129-zamulony/#findComment-614342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Egr sprawny elektrycznie i mechanicznie? Jaki tam silnik? Diesel? Jeśli tak to popraw kontakty na przepływce   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74129-zamulony/#findComment-614350 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asterka;-) Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Witam ponownie. Odebrałem autko od mechanika. Przy okazji wizyty u niego zrobiłem rozrząd. Sam mechanik niestwierdził żadnych nieprawidłowości. Miałem bład EGR który skasowali i już niewystąpił(narazie). Mechanior mówił że padł mu aku i niewie dlaczego? Zakładając że idzie zima kupiłem nowy. Narazie jest ok ,ale słysze ( wcześniej też to słyszałem ) z pod maski delikatny pomruk ,tak jakby jakaś rolka albo napinacz niedomagał a szczególnie przy obciążeniu silnika na zimnym. Mam pytanko? Czy jest mozliwe że pasek na alternatorze sie przeslizguje niedoładowując wystarczająco aku i jak aku jest bardzo słabe odpali ale dzieją sie takie dziwne przypadki jak brak mocy? Bo jak wcześniej ruszałem z tym moim problemem to faktycznie tak jakby niemiał mocy? Proszę was o odpowiedz. Z góry dzięki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74129-zamulony/#findComment-614694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Na jaką pomoc ty teraz liczysz.Napisz teraz jak jeździ po naprawach. Aku. padają niejednokrotnie po prostu ot tak.Wcale nie musi być problemu z ładowaniem.Odebrałeś auto od mechanika i nie dowiedziałeś się jakie ma ładowanie? Czy jest mozliwe że pasek na alternatorze sie przeslizguje niedoładowując wystarczająco aku i jak aku jest bardzo słabe odpali ale dzieją sie takie dziwne przypadki jak brak mocy? A to tego nie sprawdził ci mechanik? Nie oglądał paska który przy wymianie rozrządu musiał zdjąć?Nie oglądał napinacza? Nie pomierzył napięcia ładowania?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74129-zamulony/#findComment-614703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Exise Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Aku może ot tak paść jak pójdzie któraś z cel, nie zdziwiłbym się, i nie przyjmie na siebie więcej niż np,11,5. Ostatnio ładowałem z poczciwego starego Żuka, po naładowaniu miał 12,2 a przy rozruchu schodziło do 2.Słychać pomruk i nie zostało to sprawdzone? To mechanik jest niedosłyszący, nie chciało mu się lub może tego nie zauważył, ale przecież rozrząd wymieniał więc raczej musiał słyszeć. Może najzwyczajniej pasek wystarczy naciągnąć. Edytowane 5 Grudnia 2015 przez Exise   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74129-zamulony/#findComment-614706 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asterka;-) Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Mozliwe ze mu sie niechciało słyszeć .ale ja słysze. Musze sprawdzić ten pasek tylko niewiem jak sie zabrac do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74129-zamulony/#findComment-614863 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.