Skocz do zawartości

Nieznany czujnik w 3.0 V6


Gość marcelo

Rekomendowane odpowiedzi

Miron - auto od mechanika dojechało do domu ale po krótkim czasie zaczęły się strzały na lpg, nierówną pracę silnika wychwyciłem od razu, check się nie wieci.

 

harnas1515 też chciałbym to wiedzieć, u mnie ten przewód niepodłączony widoczny na zdjęciu jest jeszcze nie zdiagnozowany, przy rozbieraniu kolektora dolotowego nie zauważyłem żeby coś było nie podpięte ale postaram się to sprawdzić - jutro jadę po cały czujnik podciśnienia, jak się wyrobię przed pracą to popatrze.


No, śrubka jest najlepszym co zrobili chłopcy mechanicy w aucie hehe...


Ten wężyk wiszący na zdjęciu po rurami dolotu idzie na skrzynie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknę jeszcze dzisiaj u siebie od maskę bo coś mi się nie zgadza umiejscowienie wtyczki jak na regulator ciśnienia.

Jacek ty kojarzysz czy on u ciebie był przykręcony tez do kolektora?


Ale nic innego mi tam nie pasuje.

Druga sprawa że nie masz checka więc to też zastanawiające. Chyba że śrubka uszczelniając przekłamuje wskazania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam drugi czujnik wykręcony przed chwilą z tego samego miejsca i jest na 2 wężyki które są wpięte u mnie jak powinno być ale tam gdzie u mnie jest śrubka u tego nie ma króćca na wężyk a tamten przewód tez był nie podłączony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

Czyli jest jakiś inny?

Lub dziurę mu ktoś zrobił?

 

 

A może to tylko taki specjalny wieszak na choinkę zapachową.

 

 

U mnie też były dwa krocce. Został jeden. Drugi jest w przewodzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego czujnika co jest śrubka idą dwa przewody podciśnieniowe, jeden idzie z prawej strony silnika i idzie gdzieś w dół za tymi rurami duralowymi i znika - nie mogę zlokalizować gdzie, drugi przewód z tego czujnika idzie na czujnik podciśnienia z lewej strony dolotu do gruszki podciśnieniowej i dalej trójnikiem z lewej strony w przód (do nas) i na magistralę podciśnieniową koło akumulatora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

Ten co leci do lewej strony idzie środkiem między głowicami pod kolektorem dolotu? Czy tyłem między silnikiem a grodzią ?

 

Ten z prawej mam tak samo. Znaczy ten sam przewód. Tylko z ulamanym kroccem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś ogarnąłem jak działa ten czujnik. Tej śrubki co jest u mnie wkręcona nie powinno wcale być. Jak ciągniemy powietrze przez jeden króciec to idzie przez otwór (ten zaślepiony u mnie śrubką) a jak podamy napięcie na czujnik to powietrze idzie przez drugi króciec.

Zaczynam składać powoli auto, jak ogarnę nagrzewnicę i złoże dolot to w niedziele auto idzie na testy.

Wie ktoś może jaka powinna być rezystancja na czujniku temperatury? (ten co daje sygnał na ecu - 2 piny) Kupiłem oryginał bosch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności