Gość Kacper Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Zapewne podobnie jak w tej tabeli http://forum.opel24.com/topic/70894-vectra-c-18-w-gazie/?p=574107   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcelo Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Czujnik temperatury - nowy - ok - jedno z głowy hehe. harnas podłączenie czujnika tego co u mnie jest śrubka wygląda następująco: 1. Przewód podciśnieniowy podłączony poprzecznie do czujnika idzie na trójnik po lewej stronie i do gruszki podciśnieniowej przy kolektorze 2. Przewód podciśnieniowy idzie do gruszki pod rurami dolotowymi 3. Odpowietrzenie skrzyni - na to wygląda. Przewód 1 ciągnie powietrze z zewnątrz przez otwór zaślepiony u mnie śrubką - tak jest skonstruowany czujnik, jak podamy napięcie to powietrze idzie z przewodu 1 na 2 i na gruszkę pod rurami dolotowymi i otwiera klapy. U mnie ten czujnik jest uszkodzony i dlatego ktoś wkręcił śrubkę bo puszczał powietrze w obydwie strony ale po zaślepieniu jest taki efekt, że po odessaniu powietrza - gruszka otwiera zawór - zawór ten zostaje cały czas otwarty. Edytowane 22 Stycznia 2016 przez marcelo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Jak byś jeszcze dał foty doprowadzeniz do gruszki jednej i drugiej to było by wszystko jasne dla każdego. Bardzo dziękuję. Teraz będę mógł to sprawdzić znając prawidłowość pracy. Zacząć muszę od wymiany zaworu oczywiście. U mnie ten czujnik jest uszkodzony i dlatego ktoś wkręcił śrubkę bo puszczał powietrze w obydwie strony ale po zaślepieniu jest taki efekt, że po odessaniu powietrza - gruszka otwiera zawór - zawór ten zostaje cały czas otwarty. Więc na otwartym zaworze masz dobrze wykorzystana górną partię obrotową i masz moc. Niestety będą występować(powinny) kłopoty na dole. Falowania/ zadlawienia/ drobne szarpania. Za dużo powietrza... I mnie sytuacja odwrotna. Dolna partia idealnie. Ale brak właściwej ilości powietrza na górze. Czyli brak mocy. Niemniej. Temat został wyjaśniony. Bardzo, bardzo dziękujemy. Trzeba tylko teraz zmienić temat. Już wiemy o jakim czujniku mowa. ...Ale po krótkim czasie zaczęły się strzały na lpg, nierówną pracę silnika wychwyciłem od razu, .... O widzisz... Cofnałem się aby znaleźć opisy usterki. Mam potwierdzenie zbyt dużej ilości powietrza w mieszance. Komputer próbuje to pewnie korygować i dodaję paliwa... tym samym rozjeżdża się mapa paliwowa i zaczyna reszta głupiec... Ciastko dla Ciebie w stosownym temacie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcelo Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Przy składaniu całego dolotu postaram się porobić zdjęcia i opisać gdzie jaki wężyk powinien iść - może przyda się to dla potomnych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.