Skocz do zawartości

Nieznany czujnik w 3.0 V6


Gość marcelo

Rekomendowane odpowiedzi

Czujnik temperatury - nowy - ok - jedno z głowy hehe.

 

harnas podłączenie czujnika tego co u mnie jest śrubka wygląda następująco:

1. Przewód podciśnieniowy podłączony poprzecznie do czujnika idzie na trójnik po lewej stronie i do gruszki podciśnieniowej przy kolektorze

2. Przewód podciśnieniowy idzie do gruszki pod rurami dolotowymi

3. Odpowietrzenie skrzyni - na to wygląda.

 

Przewód 1 ciągnie powietrze z zewnątrz przez otwór zaślepiony u mnie śrubką - tak jest skonstruowany czujnik, jak podamy napięcie to powietrze idzie z przewodu 1 na 2 i na gruszkę pod rurami dolotowymi i otwiera klapy.

 

U mnie ten czujnik jest uszkodzony i dlatego ktoś wkręcił śrubkę bo puszczał powietrze w obydwie strony ale po zaślepieniu jest taki efekt, że po odessaniu powietrza - gruszka otwiera zawór - zawór ten zostaje cały czas otwarty.

post-27503-0-60031600-1453450679_thumb.jpg

Edytowane przez marcelo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

Jak byś jeszcze dał foty doprowadzeniz do gruszki jednej i drugiej to było by wszystko jasne dla każdego.

 

 

Bardzo dziękuję. Teraz będę mógł to sprawdzić znając prawidłowość pracy. ;)

Zacząć muszę od wymiany zaworu oczywiście.

 

 

 

U mnie ten czujnik jest uszkodzony i dlatego ktoś wkręcił śrubkę bo puszczał powietrze w obydwie strony ale po zaślepieniu jest taki efekt, że po odessaniu powietrza - gruszka otwiera zawór - zawór ten zostaje cały czas otwarty.

 

 

Więc na otwartym zaworze masz dobrze wykorzystana górną partię obrotową i masz moc.

Niestety będą występować(powinny) kłopoty na dole. Falowania/ zadlawienia/ drobne szarpania. Za dużo powietrza...

 

I mnie sytuacja odwrotna.

Dolna partia idealnie. Ale brak właściwej ilości powietrza na górze. Czyli brak mocy.

 

 

Niemniej. Temat został wyjaśniony. :)

Bardzo, bardzo dziękujemy. :)

 

Trzeba tylko teraz zmienić temat.

Już wiemy o jakim czujniku mowa. ;)

 

 

...Ale po krótkim czasie zaczęły się strzały na lpg, nierówną pracę silnika wychwyciłem od razu,

 

....

O widzisz...

Cofnałem się aby znaleźć opisy usterki.

Mam potwierdzenie zbyt dużej ilości powietrza w mieszance. Komputer próbuje to pewnie korygować i dodaję paliwa... tym samym rozjeżdża się mapa paliwowa i zaczyna reszta głupiec...

 

Ciastko dla Ciebie w stosownym temacie. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy składaniu całego dolotu postaram się porobić zdjęcia i opisać gdzie jaki wężyk powinien iść - może przyda się to dla potomnych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności