Gość Kacper Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Zapewne podobnie jak w tej tabeli http://forum.opel24.com/topic/70894-vectra-c-18-w-gazie/?p=574107   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74677-nieznany-czujnik-w-30-v6/page/3/#findComment-620434 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcelo Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Czujnik temperatury - nowy - ok - jedno z głowy hehe. harnas podłączenie czujnika tego co u mnie jest śrubka wygląda następująco: 1. Przewód podciśnieniowy podłączony poprzecznie do czujnika idzie na trójnik po lewej stronie i do gruszki podciśnieniowej przy kolektorze 2. Przewód podciśnieniowy idzie do gruszki pod rurami dolotowymi 3. Odpowietrzenie skrzyni - na to wygląda. Przewód 1 ciągnie powietrze z zewnątrz przez otwór zaślepiony u mnie śrubką - tak jest skonstruowany czujnik, jak podamy napięcie to powietrze idzie z przewodu 1 na 2 i na gruszkę pod rurami dolotowymi i otwiera klapy. U mnie ten czujnik jest uszkodzony i dlatego ktoś wkręcił śrubkę bo puszczał powietrze w obydwie strony ale po zaślepieniu jest taki efekt, że po odessaniu powietrza - gruszka otwiera zawór - zawór ten zostaje cały czas otwarty. Edytowane 22 Stycznia 2016 przez marcelo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74677-nieznany-czujnik-w-30-v6/page/3/#findComment-620441 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Jak byś jeszcze dał foty doprowadzeniz do gruszki jednej i drugiej to było by wszystko jasne dla każdego. Bardzo dziękuję. Teraz będę mógł to sprawdzić znając prawidłowość pracy. Zacząć muszę od wymiany zaworu oczywiście. U mnie ten czujnik jest uszkodzony i dlatego ktoś wkręcił śrubkę bo puszczał powietrze w obydwie strony ale po zaślepieniu jest taki efekt, że po odessaniu powietrza - gruszka otwiera zawór - zawór ten zostaje cały czas otwarty. Więc na otwartym zaworze masz dobrze wykorzystana górną partię obrotową i masz moc. Niestety będą występować(powinny) kłopoty na dole. Falowania/ zadlawienia/ drobne szarpania. Za dużo powietrza... I mnie sytuacja odwrotna. Dolna partia idealnie. Ale brak właściwej ilości powietrza na górze. Czyli brak mocy. Niemniej. Temat został wyjaśniony. Bardzo, bardzo dziękujemy. Trzeba tylko teraz zmienić temat. Już wiemy o jakim czujniku mowa. ...Ale po krótkim czasie zaczęły się strzały na lpg, nierówną pracę silnika wychwyciłem od razu, .... O widzisz... Cofnałem się aby znaleźć opisy usterki. Mam potwierdzenie zbyt dużej ilości powietrza w mieszance. Komputer próbuje to pewnie korygować i dodaję paliwa... tym samym rozjeżdża się mapa paliwowa i zaczyna reszta głupiec... Ciastko dla Ciebie w stosownym temacie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74677-nieznany-czujnik-w-30-v6/page/3/#findComment-620443 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcelo Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Przy składaniu całego dolotu postaram się porobić zdjęcia i opisać gdzie jaki wężyk powinien iść - może przyda się to dla potomnych.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74677-nieznany-czujnik-w-30-v6/page/3/#findComment-620568 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.