Gość 4-est Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Witam Jakiś czas temu kupiłem opla merive z uszkodzonym silnikiem, który już był wcześniej rozbierany. Noooo niestety silnik był na tyle uszkodzony że musiałem go wymienić. jest to 1,7 cdti z17dth, a problem mam z tym taki że nie wiem gdzie należy podłaczyć przewody z vacum pompy. Jeden z nich podłączyłem do serwa. dwa to napewno wejściei wyjście oleju, pozostaje jeszcze jeden cienki przewód. Po odpaleniu w w/w wężyku występuje podciśnienie, szukałem juz prawie wszędzie. Proszę o pomoc Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 A nie jest to do sterowania turbiną?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 do sterowania turbiny klap wirowych.....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 to jest przewód, który służy do sterowania podciśnieniem w całym siniku .. z małego króćca idzie do góry .. potem wokół pokrywy górnej pod pompę paliwa .. i tam jest rozdzielany na dwa sygnały .. jeden do sterowania turbiną a drugi do sterowania klapami wirowymi w kolektorze dolotowym . Jeden idzie poprzez zawór EVRV (zmiana liniowa) a drugi przez SVS (otwórz zamknij). I w tym silniku to chyba wszystko.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.