Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem że obstawiacie coś związanego z hamulcami - czyli udać się do osoby specjalizującej się w hamulcach, akurat mam niedaleko takiego kogoś.

 

Dalej tylko nie mogę zrozumieć że tarcza trze o klocek tylko w pewnym momencie, tak jakby tarcza była scentrowana, jak koło w rowerze. Proszę, wytłumaczcie mi jeszcze to i idę spać:)

 

Moim zdaniem wytłumaczyć to można jedynie tak iż właśnie w tym miejscu nastąpiło pierwsze i silne zablokowanie tłoka zacisku hamulcowego dlatego w tym miejscu jest ona odkształcona.

 

Ale może być też inna rzecz. Po jakimś czasie tarcza się odrobinę zużywa, klocek najczęściej nie obejmuję swoją częścią ścierną całej płaszczyzny ciernej tarczy. Materiał raz rozgrzewający się a za raz szybko wystudzony podlega korozji i to może być tego wina - to tańsza opcja.

Nie rozbierzesz to się nie dowiesz, warto sprawdzić dla własnego bezpieczeństwa.

 

Już wszystko porobione.
Lewy zacisk nie wracał, gumki popękały. Tarcza lewa bije ale minimalnie w granicach normy. Odrazu wyważał koła i zostało dołożone kilka ciężarków więc bicie kierownicy z tego wynikało i w tym samym momencie się uwydatniło.
Dzięki wszystkim za odpowiedzi :)

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności