Skocz do zawartości
kolszak

Woda/Mokro pod dywanikiem kierowcy - Corsa C

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Pytanie do osób które mialy dokładnie ten sam przypadek:

 

Woda leci pod deszczu oraz w trakcie jazdy dokladnie na pedał gazu.

 

PS.

Obudowa filtra kabinowego uszczelniona, podszybie wydaje mi sie ze rowniez, mam podejzenie co do jednej gumy od wiazki kabli pomimo ze wyglada dobrze.

 

Wiem ze czesc osob wypowiadajacych sie w tematach cieknacej wody miala wlasnie tego typu problem jednak nikt nie podal wskazowki co i jak http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

Info:

Nie leci slupkami, za akumulatorem itp. Woda tylko u kierowcy kapie dokladnie na noge na gazie.

 

pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to masz napewno po opadach tylko??? moz e coś z nagrzewnica??? pynu nie ubywa?http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to masz napewno po opadach tylko??? moz e coś z nagrzewnica??? pynu nie ubywa?http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif

jest wyraznie napisane ze to jest woda i po opadach. temat nagrzewnicy pomijamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm i mówisz ze z góry ci to na noge kapie... dziwne troche bo jakby koło pasażera to wiadomo kolo aku... ale koło pedału gazu?http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif a weź popatrz dobrze czy gdzies dziury nie ma???

 

ale moze troche smieszny patent ale weź wąż do wody i polewaj samochód z przodu, najpierw samo podszybie i obserwuj czy woda kapie w srodku czy nie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm i mówisz ze z góry ci to na noge kapie... dziwne troche bo jakby koło pasażera to wiadomo kolo aku... ale koło pedału gazu?http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif a weź popatrz dobrze czy gdzies dziury nie ma???

 

ale moze troche smieszny patent ale weź wąż do wody i polewaj samochód z przodu, najpierw samo podszybie i obserwuj czy woda kapie w srodku czy nie???

Daj spokoj, prosze o wypowiedz osoby ktore mialy tego typu problem. Rozumiem ze chcesz pomoc ale nie na sile, naprawde myslisz ze po uszczelnieniu prawie wszystkich elementow na podszybiu nie sprawdzilbym tego o czym piszesz. Dodatkowo na forum nie ma odpowiedzi na problemy z cieknaca deszczowka na pedal gazu a widzialem ze sa tego typu problemy wiec nie zasmiecajmy tego watku tego typu wypowiedziami, moze ktos bedzie chcial z niego skorzytac.

 

[ Dodano: Wto Sie 11, 2009 15:15 ]

UWAGA :drunk: Teraz to juz na serio bylo wszystko przejzane i nie ma opcji. Przyczyna - Sa uszkodzone uszczelki pod ramionami wycieraczek. Woda kapala sobie powoli na filtr pyklowy i saczyla sie nim do srodka. Wniosek tak jak cos przecieka warto sprawdzac od razu na mokrym samochodze, wczesniej bym nie wpad ze to tedy moze isc przeciek :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolszak, a mówiłem zebyś polał woda.... i nic na siłe nie kiedy najprostsze sposoby sa najbardziej owocne niż gdybanie i wymyślalnie Bóg wie czego....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolszak, a mówiłem zebyś polał woda.... i nic na siłe nie kiedy najprostsze sposoby sa najbardziej owocne niż gdybanie i wymyślalnie Bóg wie czego....

Woda? a ty bys polał woda na filtr pyłkowy tak? Zamowienie nakretek wyszlo po 2 zl za sztuke (z szerokim kolnierzem), troche trzeba bylo tylko poczekac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam, moze troche póxno odpisuje, ale miałam ten sam problem w mojej Corsie. Woda lała mi się na nogę, tyle że po sprzegle. U mnie okazało sie że była to wina uszczelnienia i na oko równiez wygladało ze jest ok. Jak znalazłam? Trzeba było faktycznie wylac kilka wider wody w to miejsce az wyszło gdzie jest mała szczelinka. Uszczelniłam siliconem i teraz wszystko gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

witam !

mam podobny problem i podobnie jak u MONIQ woda leci w okolicach sprzęgła. gdzie mam szukać tej nieszczelności?

 

pozdrawiam!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem i podobnie jak u MONIQ woda leci w okolicach sprzęgła

moniq, napisała jak rozwiązała problem.

Skorzystałeś z porady przed napisaniem posta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.