Gość popencjusz Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Wesol częściowo Masz rację. Są takie sytuacje że może odczuć brak ciśnienia w kolektorze bo powietrze uszlo przez zawór. Jednak w większości przypadków jak turbina jest rozpedzona i nagle puszczasz gaz to rolę tego zaworka pełni wtedy egr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75889-modyfikacja-d%C5%BAwi%C4%99ku-z-turbospr%C4%99%C5%BCarki/page/2/#findComment-632916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 nie wnikalem nigdy w to ale jakos mi sie nie wydaje by nadmiar cisnienia powietrza w dolocie byl upuszczany egr'em w wydech. Popierwsze zaklucaloby to pomiar przelywki a po drugie to EGR musialby sie otwierac praktycnzie odrazu po puszczeniu gazu z wysokich obrotow a i tak łątwiej powietrze mialoby ujscie do komory bo w deislu nie ma przepustnicy tamujacej dolot do komory. Tu wrecz tloki same zaciagaja powietrze po puszczeniu gazu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75889-modyfikacja-d%C5%BAwi%C4%99ku-z-turbospr%C4%99%C5%BCarki/page/2/#findComment-633008 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 EGR otwiera się po puszczeniu gazu. Po za tym nie zakłuci pomiaru przepływki bo ten proces przebieg dość płynnie. Jeśli byłoby inaczej to blowoff by chyba nie zadziałał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75889-modyfikacja-d%C5%BAwi%C4%99ku-z-turbospr%C4%99%C5%BCarki/page/2/#findComment-633128 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.