Gość Riot! Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Jestem posiadaczem od kilku dni Merivy 1.7 CDTI (101km) i dzisiaj pojawiły się dosyć niepokojące objawy, a mianowicie na biegu jałowym mniej więcej na półsprzęgle z silnika wydobywa się przerażający rzegot, jednostka pracuje niemal dwa razy głośniej. Obawiam się, że to coś związanego z dwumasą, szczególnie, że przy puszczaniu pedału gazu przed redukcją czuć niewielkie szarpnięcie samochodem. Czy jest ktoś, kto byłby w stanie wskazać możliwe źródło problemu? Dodam, że problem pojawił się na zimnym silniku. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez Riot!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76076-17-cdti-rzegot-silnika-na-p%C3%B3%C5%82sprz%C4%99gle/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zrób filmik ,wrzuć na forum i chłopcy powiedzą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76076-17-cdti-rzegot-silnika-na-p%C3%B3%C5%82sprz%C4%99gle/#findComment-632968 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek79 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 U mnie to samo się zrobiło, mechanik obstawia dwumasę, w czwartek jedzie auto na warsztat. Przy puszczonym sprzęgle cisza, przy pełnym wciśniętym cisza tylko właśnie na półsprzęgle hałasuje. Nagłośniej hałasuje nieraz przy redukcji na mniejszy bieg i przy puszczaniu sprzęgła.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76076-17-cdti-rzegot-silnika-na-p%C3%B3%C5%82sprz%C4%99gle/#findComment-633048 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek79 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Dzisiaj auto rozebrane, padła tylko dwumasa, reszta sprzęgła jest ok ale i tak chyba będę cały komplet zmieniał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76076-17-cdti-rzegot-silnika-na-p%C3%B3%C5%82sprz%C4%99gle/#findComment-633539 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iMoCks Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Jak wymieniać, to tylko cały komplet.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76076-17-cdti-rzegot-silnika-na-p%C3%B3%C5%82sprz%C4%99gle/#findComment-633750 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek79 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Zamówione na allegro, komplet LUK 1700 zł, w sklepach na miejscu od 2150 do 2800.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76076-17-cdti-rzegot-silnika-na-p%C3%B3%C5%82sprz%C4%99gle/#findComment-633776 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 No i tak jak koledzy podpowiadali dobry macher znający się na swoim fachu i wymiana tylko! całego kompletu oczywiście będzie rozwiązaniem problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76076-17-cdti-rzegot-silnika-na-p%C3%B3%C5%82sprz%C4%99gle/#findComment-633799 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek79 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Auto odebrane, sprzęgło działa jak trzeba. Robocizna 550zł i komplet sprzęgła nr 600016600 za 1700zł A tak wygląda dwumasa po roznitowaniu, wszędzie było masa opiłków wokół sprzęgła. Elementy koła tarły o siebie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76076-17-cdti-rzegot-silnika-na-p%C3%B3%C5%82sprz%C4%99gle/#findComment-634196 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.