Skocz do zawartości

signum Z22SE


Gość kleen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. od trzech miesiecy szukam signum najlepiej 1.8 lub 2.0 t z gazem lub do zagazowania budzet 15000 zl.I powiem szczerze ze mam juz dosc tych poszukiwan i przezucilem sie na silnik 2.2 czytam rozne opinie i doszedlem do wniosku ze lepiej wziasc ten Z22SE na osiagach mi nie zalezy, chce w miare bezawaryjnie i ekonomicznie poruszac sie po miescie,i tu pytanie do ktorego roku wychodzily te silniki? czytalem gdzies ze do 2004 ale przegladam ogloszenia i nawet 2003 podaja moc 155 km wiec to juz Z22YH to mozliwe ze ponizej 2004 wychodzily juz te mocniejsze wersje? z gory dziekuje za pomoc,a moze ktorys z uzytkownikow ma takie auto na sprzedaz?

 

po edicie.

Jak wyglada uzytkowanie automatow w tych jednostkach?

Edytowane przez kleen

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie ten silnik 2,2. Kupa przez duże K. Poza tym to bezpośredni wtrysk więc gazowanie słono kosztuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanicznie w sensie rozrząd itp to praktycznie identyczna koncepcja. I to czyni ten silnik nieatrakcyjnym. W czwartek rozbierałem górę z22yh w signum. Połamane mostki na wałku wydechowym, zatarty wałek wydechowy, łańcuch poszedł o kilkanaście zębów - oprócz połamanych i pokrzywionych dźwigienek zawory pogięte.

Z22se cierpiał na wadliwy rozrząd w sensie smarowania, z22yh z tego co widzę wcale nie jest lepiej - ten silnik w signum jest kolejnym, którego mam okazję oglądać z powodu rozrządu.

1,8 lub 2,0 i można myśleć.

Jak chłopaki w sobotę go nie zrobili, to cyknę zdjęcia dzisiaj i wstawię.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem zajebista 2.0T w gazie to wziecia, tylko ze daleko od domu i dzien zawahania i poszla od reki do kogos innego( moralny az mi sie plakac chce hehe), o 1.8 to tez ciezko, wszedzie tylko te 2.2 direct , dopiero wczoraj po 3 miesiacach poszukiwan zorientowalem sie ze sa dwa modele 2.2 i okazalo sie ze moj kolega 5 lat uzytkowal ten silinik 2.2 w sintrze w gazie i twierdzi ze nie bylo zadnego problemu, stad tez ten moj watek na tym forum, i pytatnie czy ten silnik w sintrze to ten sam co w singnum, rozmawialem dzis z gaziarzem to w razie w zamontuje mi instalacje za 2,5 tys.zl , tylko nie wiem czy warto,. i jeszcze mam drugie pytanie jak sie sprawuja automaty w tych signum

Edytowane przez kleen

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i poniżej fotki. Z racji wielu niewiadomych oraz na pewno wysokich kosztów naprawy głowicy, właściciel szuka silnika na przekładkę.

20160509_173446.jpg

20160509_173450.jpg

20160509_173506.jpg

20160509_173515.jpg

20160509_173604.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności