Skocz do zawartości

Górne mocowanie amortyzatora Sintra przód


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Kacperku nie chcąc nikomu ubliżać to to jest szajs.
Poczytałem trochę już wcześniej nt właśnie pewnych firm robiących zamienniki i troszkę mi się oczka otworzyły. A te łożyska to możliwe że nawet 10tkm w polskich warunkach nie zrobią, choć też mogę się mylić...

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ja łożysko kupiłem chyba z podanego linku i przez 1,5 roku bezproblemowo :-)

Wcześniej miałem wymieniane w warsztacie górne mocowania - ale producenta nie znam.

 

Ja wybrał bym najtańszą ofertę. (tak zrobiłem pół roku temu z piastami "no name" i też nie mam problemu)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

1. Wymieniłem ostatnio kompletne mocowania mcpersonów górne w mojej sintrze i pojawił się problem, a mianowicie autko ucieka do prawej krawędzi w trakcie jazdy. Byłem na warsztacie, sprawdzili geometrie i wyszło że kąty są za duże. Mechanik kazał mi tak wyregulować koła na śrubach zwrotnica-kolumna, żeby od góry "wyciągnąć" je trochę do zewnątrz, a od dołu" wsunąć do auta. Problem w tym że jak wiadomo sintry nie mają tam regulacji. Wyjąłem jeszcze raz wszystko, rozebrałem na części pierwsze dokładnie sprawdzając położenie sprężyny, łożyska, gum itd. zmontowałem i dalej ściąga. Może ktoś się z tym problemem już spotkał, bo ponoć dopóki tych kątów nie ustawie to nikt mi nie zrobi zbieżności itp. 

2. Czy wiecie jaka jest różnica przy ustawianiu geometrii między sintrą z pneumatycznym zawieszeniem, a bez. Mechanik miał dwie opcje w komputerze i pytał jaka wersja sintry żeby wybrać ustawienie?

 

Edytowane przez stuartus

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 9.06.2018 o 17:24, stuartus napisał:

1. Wymieniłem ostatnio kompletne mocowania mcpersonów górne w mojej sintrze i pojawił się problem, a mianowicie autko ucieka do prawej krawędzi w trakcie jazdy. Byłem na warsztacie, sprawdzili geometrie i wyszło że kąty są za duże. Mechanik kazał mi tak wyregulować koła na śrubach zwrotnica-kolumna, żeby od góry "wyciągnąć" je trochę do zewnątrz, a od dołu" wsunąć do auta. Problem w tym że jak wiadomo sintry nie mają tam regulacji. Wyjąłem jeszcze raz wszystko, rozebrałem na części pierwsze dokładnie sprawdzając położenie sprężyny, łożyska, gum itd. zmontowałem i dalej ściąga. Może ktoś się z tym problemem już spotkał, bo ponoć dopóki tych kątów nie ustawie to nikt mi nie zrobi zbieżności itp. 

2. Czy wiecie jaka jest różnica przy ustawianiu geometrii między sintrą z pneumatycznym zawieszeniem, a bez. Mechanik miał dwie opcje w komputerze i pytał jaka wersja sintry żeby wybrać ustawienie?

 

aby zmienić kąt pochylenia, to w otworach amortyzatora robisz eliptyczne otwory, rozpiłowujesz w stronę w którą potrzeba

co do wyboru ustawień to chyba wiesz jakie masz z tyłu zawieszenie, pompowane amory lub nie

Edytowane przez robert514

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności