Gość ZlyWilk Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Kacperku nie chcąc nikomu ubliżać to to jest szajs.Poczytałem trochę już wcześniej nt właśnie pewnych firm robiących zamienniki i troszkę mi się oczka otworzyły. A te łożyska to możliwe że nawet 10tkm w polskich warunkach nie zrobią, choć też mogę się mylić... Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Dlatego napisałem abyś tylko zerknął :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyWilk Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Więc co zrobić w zaistniałej sytuacji jak Ty byś do tego podszedł?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Ja łożysko kupiłem chyba z podanego linku i przez 1,5 roku bezproblemowo :-) Wcześniej miałem wymieniane w warsztacie górne mocowania - ale producenta nie znam. Ja wybrał bym najtańszą ofertę. (tak zrobiłem pół roku temu z piastami "no name" i też nie mam problemu)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuartus Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 (edytowane) 1. Wymieniłem ostatnio kompletne mocowania mcpersonów górne w mojej sintrze i pojawił się problem, a mianowicie autko ucieka do prawej krawędzi w trakcie jazdy. Byłem na warsztacie, sprawdzili geometrie i wyszło że kąty są za duże. Mechanik kazał mi tak wyregulować koła na śrubach zwrotnica-kolumna, żeby od góry "wyciągnąć" je trochę do zewnątrz, a od dołu" wsunąć do auta. Problem w tym że jak wiadomo sintry nie mają tam regulacji. Wyjąłem jeszcze raz wszystko, rozebrałem na części pierwsze dokładnie sprawdzając położenie sprężyny, łożyska, gum itd. zmontowałem i dalej ściąga. Może ktoś się z tym problemem już spotkał, bo ponoć dopóki tych kątów nie ustawie to nikt mi nie zrobi zbieżności itp. 2. Czy wiecie jaka jest różnica przy ustawianiu geometrii między sintrą z pneumatycznym zawieszeniem, a bez. Mechanik miał dwie opcje w komputerze i pytał jaka wersja sintry żeby wybrać ustawienie? Edytowane 9 Czerwca 2018 przez stuartus   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert514 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 9.06.2018 o 17:24, stuartus napisał: 1. Wymieniłem ostatnio kompletne mocowania mcpersonów górne w mojej sintrze i pojawił się problem, a mianowicie autko ucieka do prawej krawędzi w trakcie jazdy. Byłem na warsztacie, sprawdzili geometrie i wyszło że kąty są za duże. Mechanik kazał mi tak wyregulować koła na śrubach zwrotnica-kolumna, żeby od góry "wyciągnąć" je trochę do zewnątrz, a od dołu" wsunąć do auta. Problem w tym że jak wiadomo sintry nie mają tam regulacji. Wyjąłem jeszcze raz wszystko, rozebrałem na części pierwsze dokładnie sprawdzając położenie sprężyny, łożyska, gum itd. zmontowałem i dalej ściąga. Może ktoś się z tym problemem już spotkał, bo ponoć dopóki tych kątów nie ustawie to nikt mi nie zrobi zbieżności itp. 2. Czy wiecie jaka jest różnica przy ustawianiu geometrii między sintrą z pneumatycznym zawieszeniem, a bez. Mechanik miał dwie opcje w komputerze i pytał jaka wersja sintry żeby wybrać ustawienie? aby zmienić kąt pochylenia, to w otworach amortyzatora robisz eliptyczne otwory, rozpiłowujesz w stronę w którą potrzeba co do wyboru ustawień to chyba wiesz jakie masz z tyłu zawieszenie, pompowane amory lub nie Edytowane 18 Lipca 2019 przez robert514   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.