Gość Anonymous Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Zakupilem sobie nowe tarcze brembo i klocuszki ferodo premier Pytanie moje jest takie: czy ciezko jest to samemu zmienic? chodzi mi konkretnie o cofanie tloczkow. Pytanie drugie: jak wymienic plyn w ukladzie hamulcowym? ktoredy go spuscic? jak odpowietrzac uklad?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeryf Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Tłoczki się wkręca. Poradzisz sobie bez problemu. A jedyny sposób jaki znam na wymianę płynu to odkręcić odpowietrznik przy tłoczku i pompować pedałem hamulca jednocześnie dolewając nowego płynu do zbiorniczka. Jak zacznie lecieć czysty nowy płyn to następne koło i tak pokolei.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 U mnie tłoczki się wciska, żaden kłopot, więcej problemów miałem ze zmianą tarcz, nie chciały zejść, musiałem długo im "tłumaczyć", i przetłumaczyłem. Przed założeniem nowych dobrze opukaj rdzę na piastach i poczyść szczotką drucianą, nowe wtedy wejdą jednym paluszkiem. Będziesz miał na wierzchu oprawy zacisków-polecam znów szczotkę drucianą. Przed montażem klocków przymierz je, czy lekko chodzą w oprawie, jak nie, troszkę spiłuj-nie mogą chodzić ciasno. No i do klocków musisz mieć imbus - 7. Co do płynu, tak, jak podpowiada szeryf, tylko wyciągnij strzykawką płyn ze zbiorniczka - mniej pompowania! Aha - przy wymianie postępuj tak, jak przy odpowietrzaniu, żeby nie zapowietrzyć układu. Miłej robótki!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 a jak z wymiana plynu w tylnej czesci autka? gdzie tam odkrecac conieco?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Odkręcać odpowietrzniki, o ile pamiętam, to u ciebie nie ma regulatora siły hamowania tyłu, tak, że żadnych kłopotów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 rox, Jak będziesz zmieniać płyn to najpierw tylne prawe,lewe przód prawe i lewe.W takiej samej kolejności się odpowietrza. Luzujesz odpowietrznik,zakładasz na niego wężyk i wkładasz go do naczynia z płynem,żeby jak najmniej powietrza dostało się do układu.Jedna osoba pompuje druga pomaga w dolewaniu do zbiorniczka i odkręcaniu odpowietrznika.Sposób czysty i sprawdzony.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokos Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 JA to z kolesiem robilem ze on deptal ja popuszczalem odpowietrznik az wyzygal caly syf ,bylo to jak bloto a w zbiorniczku bylo czysto.Pamietaj tylko zeby plyn nie ochlapal ci elementow gómowych bo jest to lekko srodek żrący i po jakims czasie mozesz sie zastanowic gdzie sa gumowe elementy a to nie ciekawie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 wiem wiem, lalem kiedys DOT'a do hamulca w rowerze i fatalnie sie to skonczylo, wszystkie uszczele wyjadlo... w dodatku lakier odszedl   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.