stuartus Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Hejka. Odnosząc się do tematu postu. Zaledwie parę miechów temu zakupiłem nowy aku, gdyż stary jeszcze oryginalny zionął ducha i nie pozwalał odpalić autka po nocce. Przez pewien okres było super i nie ma ogólnie problemów z odpalaniem. Od pewnego czasu zdarza się jednak, na razie sporadycznie, ale coraz częściej, że robię np. dłuższy postój (pracuje z swoją Sintrą zawodowo) na wyłączonym silniku, światłach itd, działa radyjko i oświetlenie wnętrza dość często, ale żeby nie dopuścić do rozładowania aku, odpalam ją co jakiś czas na moment żeby się podładowała i jest ok - do czasu. Raz na jakiś czas zdarza się że ją przepalę autko, wyjdę na krótką chwilkę z autka wracam chce odpalić i totalnie rozładowany aku. W Jednym momencie też tak jakby nagle zeruję się data godzina, zaprogramowanie szyb (szyby często gubią pamięć, nawet jeśli nie ma problemów z odpaleniem, muszę programować) Dziwi mnie to, że bardzo natarczywy przy każdym rozładowaniu jest alarm. Co bym nie zrobił, czy wyjął kluczyk ze stacyjki, czy otworzył drzwi po rozładowaniu i na rozładowanym aku zaczyna wyć i mrugać po czym po chwili cichnie i zachowuje się jak minutnik co krótki odstęp czasu krótkie bip i mrugnięcie w nieskończoność. Walka z nim kończy się po którymś uruchomieniu zapłonu, zgaszeniu i wyjęciu kluczyka. Proszę o pomoc czy to normalne, czy alarm robi zwarcie albo coś. Dodam, że auto na postoju nie używa alarmu w tym sensie że nie jest zamykane, a ogólnie alarm też nie działał od kupna auta. Czasem się tylko załączył po otwarciu klapy od tak. Piloty nie działają i jest problem z wyłączeniem. Proszę o sugestie, a przede wszystkim czy akcja z alarmem jest normalna na rozładowanym aku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78545-roz%C5%82adowany-akumulator-i-alarm-czy-to-normalne/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hak64 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Coś zżera prąd i akumulator szybko się rozładowuje. Jeśli masz jakiś profesjonalny miernik, to sam powinieneś ustalić co stanowi problem, (podejrzewam, że właśnie instalacja alarmu), choć czasem lepiej wydać trochę kasy na fachowca, bo garażowe naprawy mogą skończyć się spaleniem instalacji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78545-roz%C5%82adowany-akumulator-i-alarm-czy-to-normalne/#findComment-653923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Startus - tu może problem z aku być złożony. 1 to problemy z alarmem. 2 jaki aku założyłeś i jakie masz autko - Sintra miała 3 silniczki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78545-roz%C5%82adowany-akumulator-i-alarm-czy-to-normalne/#findComment-653939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuartus Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Startus - tu może problem z aku być złożony. 1 to problemy z alarmem. 2 jaki aku założyłeś i jakie masz autko - Sintra miała 3 silniczki. Aku muszę sprawdzić co do marki chyba Centra jeśli chodzi o moc sugerowałem się opiniami z tego forum i jest prawie taka sama z tego co pamiętam chyba niewiele mocniejszy nawet, ale nie jestem pewien bo miałem dwa do wyboru przy zakupie jeden był znacznie słabszy- raczej go nie wybrałem. Silnik to 3.0 v6. Co do alarmu sytuacja jest taka, że mam dwa piloty fabryczne żaden nie działa, chociaż jeden raz jak go dobrze ścisnąłem otworzył auto i zamknął ale to raz, baterie zmieniałem. Mam też pilot dorabiany wyglądający jak np. od WV sharana jest na nim naklejka z numerem 4 cyfrowym i napisem Sintra (nie wiem co on znaczy) - sam pilot sprawny ale auta nie otwiera i nie zamyka. Ogólnie alarm nie daje znaków życia, tylko jak pisałem powyżej parę razy się zdarzyło że po otwarciu klapy kluczem zaczął wyć i mrugać, osobiście nie wiedziałem z jakiej paczki. No i przede wszystkim jest uciążliwy gdy pada aku. Auta nie odpalę, kontrolki ledwo świecą, a on sobie dyskotekę robi i uruchamia się z byle przyczyny, uchylenie drzwi, wyjęcie kluczyka ze stacyjki i nie zamierza przestać dopóki go nie zneutralizuje kluczem próbując kilka razy odpalić i wyjmując z stacyjki klucz. Nie działa wtedy też przycisk alarmu na konsoli środkowej, a na rozładowanym aku. mruga albo świeci dioda alarmu nieprzerwanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78545-roz%C5%82adowany-akumulator-i-alarm-czy-to-normalne/#findComment-653964 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Sprawdź najpierw prawidłowość połączeń klem i przewody plusowe i minusowe od aku do altka i rozrusznika. Też przewód minusowy. Odnośnie alarmu to pasowało by podjechać do jakiegoś rozgarniętego elektryka (tu nie pomogę - może Mag się odezwie).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78545-roz%C5%82adowany-akumulator-i-alarm-czy-to-normalne/#findComment-654002 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Witam, alarm masz chyba nie oryginalny, Piloty jak masz fabryczne http://photos.nasza-klasa.pl/48283787/30634/main/e56bf4cee6.jpegto spróbuj zaprogramować. Włączasz zapłon i na 7 sekund wciskasz przyciski zamykania i otwierania aż mrugną awaryjne i piknie klakson. Przycisk na konsoli środkowej jest do wyłączania czujników ruchu jak zostawiasz np jakiegoś zwierzaczka w środku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78545-roz%C5%82adowany-akumulator-i-alarm-czy-to-normalne/#findComment-654120 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.