Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Podczas tych mrozów pojawił mi się błąd ABS na desce no ale ABS nie działał również niestety:(. Po przekręceniu kluczyka raz się błąd pojawia a raz nie, podłączyłem Op-Com pojawia się błąd- C0045 06: Left Rear Wheel Speed Sensor Circuit Low Voltage/Open, jutro spróbuje ściągnąć koło i potraktować wtyczkę jakimś preparatem typu WD. Tylko tak sie zastanawiam czy problemem nie jest np. zbyt słaby akumulator?, auto niby pali ale wydaje mi sie że kreci jakby wolniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zapala to potem altek daje prąd więc to nie napięcie może gdzieś się śniegu nabiło albo któryś czujnik nie domaga i jest do wymiany

Edytowane przez TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naladuj aku

sprawdz wtyczke i kabel

to podstawy przy tym bledzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto skończyło 3 lata akumulator od nowości 60 Ah Varty, doładowuję go ładowarką automatyczna systematycznie.

Jutro podjadę sprawdzić wydajność akumulatora, zajadę również do ogrzewanego garażu i przeczyszczę ten styk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

wienc

 

kturyś

pracujesz nad tytułem analfabety forumowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

doładowuję go ładowarką automatyczna systematycznie.

 

A sprawdziłeś kiedyś jakie napięcie masz na aku po odpięciu ładowarki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

A sprawdziłeś kiedyś jakie napięcie masz na aku po odpięciu ładowarki?

Sprawdzałem, po około 1 godz wynosi 12,7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo bo ja w te ładowarki za bardzo nie wierzę.Kolega kupił taką i Viki miała problemy ciągłe z akumulatorem.

Naładowaliśmy moim starym prostownikiem i problemy się skończyły.

Ale ja gdy odpinam mój prostownik to aku ma ok 13.5V a potem schodzi pomału do 12.8V

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo bo ja w te ładowarki za bardzo nie wierzę.Kolega kupił taką i Viki miała problemy ciągłe z akumulatorem.

Naładowaliśmy moim starym prostownikiem i problemy się skończyły.

Ale ja gdy odpinam mój prostownik to aku ma ok 13.5V a potem schodzi pomału do 12.8V

ładowarka wyłącza się przy 14,85 V, po godzinie spada na aku do tych 12,7, tak więc wygląda mi na OK, jak odpalam przy -5 to spada przy rozruchu do 10,5 V

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.