Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Bedżamin

W tym silniku jest hydraulika.Zmień świece na oryginały.

Zanim zamówiłem świece dzwoniłem do aso zapytać się o nw katalogowy świec i po tym numerze doszedłem że są to irydowe NGK 0,7mm więc są to oryginały tylko nie z logiem gm tylko z logiem ngk. Dokręcałem je kluczem dynamometrycznym, jak dobrze pamiętam 25nm, zgodnie z tym co pisze w serwisówce

Edytowane przez Bedżamin

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79208-rzuca-silnikiem-na-wolnych-obrotach/page/3/#findComment-660431
Udostępnij na innych stronach

Gość Bedżamin

To powinny iść platynowe świece do tego silnika.

Platynowe różnią się wyglądem od irydowych a te które wykręcałem były kropka w kropkę identyczne, auto mam kupione w salonie więc na pewno nikt przede mną świec nie zmieniał. Do normalnych 1.4t idą niklowe a do tych z lpg irydowe. Na tych starych świecach było to samo, myślałem że po wymianie będzie lepiej i rzeczywiście po wymianie wszystkich filtrów, oleju i świec nie było tego przez jakieś 2 tyg potem powoli to wracało

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79208-rzuca-silnikiem-na-wolnych-obrotach/page/3/#findComment-660436
Udostępnij na innych stronach

Gość knypek1991

Jeden zawór był już lekko podpalony, ale i już musiał lekko popuszczać, bo kompresja na tym cylindrze była 13,5. Pozostałe 3 bardzo mocno posiadały w gniazda, spec od głowic stwierdził, że muszą być wymienione, robi dla mnie już chyba 10 głowicę więc wierzę, nigdy nie odwalił fuszerki. Dam znać jak Meriva będzie poskładana.

Edytowane przez knypek1991

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79208-rzuca-silnikiem-na-wolnych-obrotach/page/3/#findComment-660443
Udostępnij na innych stronach

Gość knypek1991

głowica odebrana, ale mam mały problem z ustawieniem rozrządu, koło rozrządu na wałku wydechowym i ssącym można założyć na dwa sposoby, rowek na wałku przechodzi przez cały czop wałka, czy ma to znaczenie z której strony będą krzywki na 1 cylindrze? Nie zaznaczyłem położenia wałka jak demontowałem głowicę. Chcę aby mnie dobrze zrozumiano, wiem jak ustawić cały rozrząd na znaki, rzecz w tym jak ustawić wałki w którym kierunku krzywki powinny być skierowane, no chyba, że nie ma to znaczenia

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79208-rzuca-silnikiem-na-wolnych-obrotach/page/3/#findComment-660797
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszym przy GMP tłoka wałki muszą być tak aby zawory były zamknięte.Czyli krzywki w najcieńszym miejscu stykają się z zaworami a jednocześnie muszą się zgrywać znaki na kołach wałka

Myślę że inaczej ich nie ustawisz.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79208-rzuca-silnikiem-na-wolnych-obrotach/page/3/#findComment-660804
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności