Gość radzik22 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 To teraz czekamy na manual Wyskalować to może spróbuj odczytać parametry Opcomem lub Techem. Czeka mnie jeszcze montaz czujnika cisnienia oleju i temperatury oleju. Wracajac do czujnika map to znalazlem cos takiego. https://pl.aliexpress.com/store/product/Intake-Manifold-Pressure-MAP-Sensor-For-OPEL-VAUXHALL-ASTRA-VECTRA-ZAFIRA-FRONTERA-MERIVA-SINTRA-SAAB-9/1112742_32307365248.html?spm=2114.12010615.0.0.ZLMc7o jest ze specyfikacja i wyskalowalem ten czujnik map. teraz na postoju pokazuje mi 0,4 bar. Nie jechalem jeszcze i nie wiem jak bedzie sie zachowywac to podczas jazdy ale dam znac jutro. Jakie jest ogolnie cisnienie przy doladowaniu? Cos mi nie pasuje bo moj czujnik map sensor ma tylko wyskalowane cisnienie od 0,1bar do 1,1 bar. i teraz moje pytanie czy tto normalne? Normalnie czujnik map sensor ma doladowanie od 0,1 bar do 3 bar. Gdzies wyczytalem ze na biegu jalowym turbinka powinna pokazywac 1 bar a u mnie wychodzi na to ze jest duzo mniej bo 0,3 bar. Czy po prostu jest gdzies jeszcze indziej czujnik doladowania niz w kolektorze dolotowym? moj czujnik map z kolektora dolotowego i wedlug numerow ma on tylko od 0,1bar do 1,1 bar   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79257-potrzebny-schemat-ecu-astra-g-20dti/page/3/#findComment-661115 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Nie wiem, jak w klekotach, ale u mnie to działa inaczej. Z obserwacji zegara doładowania można jechać nawet na podciśnieniu 0,5 bara. jak obroty mam poniżej momentu wstawania turbo, to nacisniecie gazu powoduje wzrost do 0-0,1 bara, jak turbo wstaje dopiero wskazówka wędruje na 1,1. W miarę wzrostu obrotów - zmniejszenie obciążenia - doładowanie maleje do 0,8.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79257-potrzebny-schemat-ecu-astra-g-20dti/page/3/#findComment-661217 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzik22 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) Nie wiem, jak w klekotach, ale u mnie to działa inaczej. Z obserwacji zegara doładowania można jechać nawet na podciśnieniu 0,5 bara. jak obroty mam poniżej momentu wstawania turbo, to nacisniecie gazu powoduje wzrost do 0-0,1 bara, jak turbo wstaje dopiero wskazówka wędruje na 1,1. W miarę wzrostu obrotów - zmniejszenie obciążenia - doładowanie maleje do 0,8. dobra doszedlem do tego czujnika jakie on ma parametry. Na stronie jest podane ze jest od 0,1 bar do 2,5 bar. Ustawilem wszystko w ukp reveltronics i teraz jest dobrze. Na postoju trzyma 1bar a w czasie jazdy dmucha do 2,2 bara. Troszke mi zajelo do tego aby dojsc o co chodzi ale sie udalo. Na ktorym pinie jest wskaznik paliwa czy nie ma takiego pinu z sygnalem ilosci w zbiorniku. I jeszcze jedno pytanko ktory program diagnostyczny bedzie wspolpracowal z elm 327? Moze ktos posiada jakis link do pobrania? Taki program aby mozna bylo zczytac bledy i parametry danego czujnika lub podzespolu w autku. astra-g_X20DTL (2).pdf Edytowane 14 Lutego 2017 przez radzik22   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79257-potrzebny-schemat-ecu-astra-g-20dti/page/3/#findComment-661229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Coś nie tak jest. 2,2 bara by rozsadziło silnik. Poszukaj, jakie doładowanie ma twój motor, a nie ustawiasz na pałę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79257-potrzebny-schemat-ecu-astra-g-20dti/page/3/#findComment-661239 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzik22 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Coś nie tak jest. 2,2 bara by rozsadziło silnik. Poszukaj, jakie doładowanie ma twój motor, a nie ustawiasz na pałę. Szukalem i znalazlem, na biegu jalowym cisnienie doladowania dochodzi do 1,5 bar tak jak i u mnie ale w czasie jazdy pod obciazeniem wskazuje wiecej max do 2,2 bar a innym nawet do 2,4 bar. tak wiec mysle ze jest dobrze. Powie mi ktos jaki program diagnostyczny bedzie wspolpracowal z elm327   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79257-potrzebny-schemat-ecu-astra-g-20dti/page/3/#findComment-661242 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.