Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Oba tylne zaciski z mojej astry H 1.7 muszę zregenerować. Czy zatem jeśli chce mieć spokój na kilka lat bo jeszcze chce tym autem tyle pojeździć to lepiej kupić nowe zaciski? Słyszałem ze regeneracja na długo nie starcza ? Jak nowe to jakie firmy polecacie?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79878-regeneracja-zacisku-czy-kupno-nowego/
Udostępnij na innych stronach

regeneracja to powazne slowo i tu to masz zacisk jak nowy. Ale pewnie spokojnie wystarczy rozebrac zaciski, wyczyscic je. powymieniac to co konieczne czyli uszczleki, sprawdzic dzwignie od linki recznego i beda latac jeszcze kilka lat.

 

Jak sie nei dba i nie konserwuje zaciskow to potem tak jest ze stoja deba i trzeba je rozbierac i robic.

Edytowane przez wesol

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79878-regeneracja-zacisku-czy-kupno-nowego/#findComment-666070
Udostępnij na innych stronach

nowych raczej nie kupisz przynajmniej ja się z takimi nie spotkałem, w sklepach masz produkty regenerowane i oddajesz swój stary zacisk a oni jak uznają że się nadaje do regeneracji to zwracają pieniądze...Też szukałem zacisku "nowego" bo gość w sklepie twierdził że nie ma tłoczków z mechanizmem tylko same a mi ten mechanizm się rozleciał i nie odbijał ręczny

http://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/2765337-tloczek-zacisk-hamulca-frenkit-k364701/

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79878-regeneracja-zacisku-czy-kupno-nowego/#findComment-666090
Udostępnij na innych stronach

Nowe zaciski TRW LUCASA bo takie są montowane w astrze H, widzialem po okolo 300 złotych/sztuka brutto i nigdzie nie było napisane, że to sprzęt regenerowany. Chyba, że sam producent skupuje i regeneruje, no ale to wtedy przecież jest nowy zacisk bo jest gwarancja 24.

 

Oznaczenie zacisków tylnych do astry H:

 

TRW BHN315 (lewy)

TRW BHN316 (prawy)

 

 

W tych zaciskach jedyne co się psuje to gwint w korpusie zacisku do odpowietrznika i gumowa osłona przeciwpyłowa. Korpus jest aluminiowy, odpowietrznik stal, pod działaniem soli i innych czynników dochodzi tam do trwałego połączenia się obydwóch materiałów i żadne grzanie palnikiem itp nie pomaga, bo odpowietrznik się wykręca razem z aluminiowym gwintem z korpusu, już mi to się 2 razy zdarzyło na obydwóch stronach. Nie bawiłem się w regenerację, szybki skok na giełdę i po 50 złotych/sztuka są zaciski używane ale w pełni sprawne.

Edytowane przez jihn

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79878-regeneracja-zacisku-czy-kupno-nowego/#findComment-666099
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności