Gość aszulczi Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Witam, Oba tylne zaciski z mojej astry H 1.7 muszę zregenerować. Czy zatem jeśli chce mieć spokój na kilka lat bo jeszcze chce tym autem tyle pojeździć to lepiej kupić nowe zaciski? Słyszałem ze regeneracja na długo nie starcza ? Jak nowe to jakie firmy polecacie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79878-regeneracja-zacisku-czy-kupno-nowego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) regeneracja to powazne slowo i tu to masz zacisk jak nowy. Ale pewnie spokojnie wystarczy rozebrac zaciski, wyczyscic je. powymieniac to co konieczne czyli uszczleki, sprawdzic dzwignie od linki recznego i beda latac jeszcze kilka lat. Jak sie nei dba i nie konserwuje zaciskow to potem tak jest ze stoja deba i trzeba je rozbierac i robic. Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez wesol   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79878-regeneracja-zacisku-czy-kupno-nowego/#findComment-666070 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GARMEL Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 nowych raczej nie kupisz przynajmniej ja się z takimi nie spotkałem, w sklepach masz produkty regenerowane i oddajesz swój stary zacisk a oni jak uznają że się nadaje do regeneracji to zwracają pieniądze...Też szukałem zacisku "nowego" bo gość w sklepie twierdził że nie ma tłoczków z mechanizmem tylko same a mi ten mechanizm się rozleciał i nie odbijał ręczny http://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/2765337-tloczek-zacisk-hamulca-frenkit-k364701/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79878-regeneracja-zacisku-czy-kupno-nowego/#findComment-666090 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 nowe kupisz ale cena jest czasami zaporowa regeneracja to nic zlego;)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79878-regeneracja-zacisku-czy-kupno-nowego/#findComment-666098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jihn Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) Nowe zaciski TRW LUCASA bo takie są montowane w astrze H, widzialem po okolo 300 złotych/sztuka brutto i nigdzie nie było napisane, że to sprzęt regenerowany. Chyba, że sam producent skupuje i regeneruje, no ale to wtedy przecież jest nowy zacisk bo jest gwarancja 24. Oznaczenie zacisków tylnych do astry H: TRW BHN315 (lewy) TRW BHN316 (prawy) W tych zaciskach jedyne co się psuje to gwint w korpusie zacisku do odpowietrznika i gumowa osłona przeciwpyłowa. Korpus jest aluminiowy, odpowietrznik stal, pod działaniem soli i innych czynników dochodzi tam do trwałego połączenia się obydwóch materiałów i żadne grzanie palnikiem itp nie pomaga, bo odpowietrznik się wykręca razem z aluminiowym gwintem z korpusu, już mi to się 2 razy zdarzyło na obydwóch stronach. Nie bawiłem się w regenerację, szybki skok na giełdę i po 50 złotych/sztuka są zaciski używane ale w pełni sprawne. Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez jihn   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79878-regeneracja-zacisku-czy-kupno-nowego/#findComment-666099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 To prawda najczęściej jest problem z gwintem odpowietrznika. Na szczęście dostępne są przejściówki które rozwiązują problem na zawsze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79878-regeneracja-zacisku-czy-kupno-nowego/#findComment-666106 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.