Gość aszulczi Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Witam, Oba tylne zaciski z mojej astry H 1.7 muszę zregenerować. Czy zatem jeśli chce mieć spokój na kilka lat bo jeszcze chce tym autem tyle pojeździć to lepiej kupić nowe zaciski? Słyszałem ze regeneracja na długo nie starcza ? Jak nowe to jakie firmy polecacie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) regeneracja to powazne slowo i tu to masz zacisk jak nowy. Ale pewnie spokojnie wystarczy rozebrac zaciski, wyczyscic je. powymieniac to co konieczne czyli uszczleki, sprawdzic dzwignie od linki recznego i beda latac jeszcze kilka lat. Jak sie nei dba i nie konserwuje zaciskow to potem tak jest ze stoja deba i trzeba je rozbierac i robic. Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez wesol   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GARMEL Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 nowych raczej nie kupisz przynajmniej ja się z takimi nie spotkałem, w sklepach masz produkty regenerowane i oddajesz swój stary zacisk a oni jak uznają że się nadaje do regeneracji to zwracają pieniądze...Też szukałem zacisku "nowego" bo gość w sklepie twierdził że nie ma tłoczków z mechanizmem tylko same a mi ten mechanizm się rozleciał i nie odbijał ręczny http://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/2765337-tloczek-zacisk-hamulca-frenkit-k364701/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 nowe kupisz ale cena jest czasami zaporowa regeneracja to nic zlego;)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jihn Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) Nowe zaciski TRW LUCASA bo takie są montowane w astrze H, widzialem po okolo 300 złotych/sztuka brutto i nigdzie nie było napisane, że to sprzęt regenerowany. Chyba, że sam producent skupuje i regeneruje, no ale to wtedy przecież jest nowy zacisk bo jest gwarancja 24. Oznaczenie zacisków tylnych do astry H: TRW BHN315 (lewy) TRW BHN316 (prawy) W tych zaciskach jedyne co się psuje to gwint w korpusie zacisku do odpowietrznika i gumowa osłona przeciwpyłowa. Korpus jest aluminiowy, odpowietrznik stal, pod działaniem soli i innych czynników dochodzi tam do trwałego połączenia się obydwóch materiałów i żadne grzanie palnikiem itp nie pomaga, bo odpowietrznik się wykręca razem z aluminiowym gwintem z korpusu, już mi to się 2 razy zdarzyło na obydwóch stronach. Nie bawiłem się w regenerację, szybki skok na giełdę i po 50 złotych/sztuka są zaciski używane ale w pełni sprawne. Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez jihn   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 To prawda najczęściej jest problem z gwintem odpowietrznika. Na szczęście dostępne są przejściówki które rozwiązują problem na zawsze.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.