adam1954 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Tak   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 a odma nie puszcza?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AU_Robert Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Znowu magia. dziś ledwie ruszał z 1 Brak mocy Jak ostatnio wyskoczył błąd ze świecami więc wymieniłem 4 szt stare 3 uszkodzone. Dodatkowo wymieniłem EGR. Jak by trochę lepiej ale teraz po 2.000 zaczyna kopcić na niebiesko. Czyli wnioskująć z histori silnika. Na 99% pierścienie. Bo uszczelki wszystkie nowe i byłem przy wymianie. Pozostaje test ciśnienia ale niestety wydostanie wtrysków w F9Q to masakra. Czy ktoś ma jakiś pomysł ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 podjedz to ci wyciagne, czysciles w nim egr?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AU_Robert Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) W starym sprężyna była tak wypalona że pozostawał uchylony na około 4mm. EGR wymieniony na nowy i niewielka róznica. Też juz kombinowałem w ta strone. Pojawił sie błąd 0400 W OpCom-ie EGR 95% i 0.52V Nie ma żadnej zmiany podczas zwiększania obrotów . Edytowane 12 Czerwca 2017 przez AU_Robert   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.