Skocz do zawartości
Gość K1XXXXXX

Odbija kierownica - dlaczego ?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość K1XXXXXX
Napisano (edytowane)

Witam

Niestety od dłuższego czasu mam problem samochodem ( niedawno zakupionym )

 

Astra H 1,9 150KM Diesel 2007r

 

auto przy skręcie wariuje... tzn najbardziej odczuwalne to jest na postoju gdy skręcimy kierownice do opory w którąś stronę (obojętnie lewą czy prawą) wówczas kierownica jakby dostawała jakiś dziwny sygnał i odbija nam w drugą stronę....

 

tak samo dzieje się to na łukach drogi ( czujemy szarpanie kierownicy w przeciwnym kierunku )

 

po tym rozpoczynają się mojej schodki...

 

1. wymieniony cały płyn - nic

2. wymieniona pompa na inną używaną (o tym samym nr gm) - nic

3. wymieniona maglownica na inną używaną (o tym samym nr gm) - nic

4. spr została stara pompa (ta którą była od początku w aucie) (warsztacie zajmującym się tylko pompami) pod względem sterownika

(sterownik okazał się sprawny)

 

 

auto nie ma żadnych błędów... nic nie buczy na postoju, nic nie stuka itp

 

Astra była już u dwóch mechaników, niestety żaden z nich nie ma już pomysłu...tym bardziej ja... przeszukałem liczne fora i nic...

 

 

Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Edytowane przez silvo44
Reg 3.1 - poprawiłem tekst posta ale ostatni raz..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma czasem czujnika kąta skrętu?

Jeśli jest, to nim trzeba się zająć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość K1XXXXXX

na komputerze czujnik skrętu działa prawidłowo... nie ma żadnych odchyłów itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość K1XXXXXX

wszystkie węże została wczoraj sprawdzone ( nie są nigdzie zagięte )

 

gdy auto jest na podnośniku ( czyli koła w powietrzu ) problem nie występuje...

 

 

nikt nie miał podobnego przypadku ??? Nikt nie pomoże ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kalibracje robili ??

od tego bym zaczal

nawet jak dobrze pokazuje na kompie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość K1XXXXXX

kalibracja była robiona kilka razy... nic ... dodatkowo dla pewności został wymieniony moduł cin ( w nim czujnik kąta skrętu ) niestety dalej bez żadnego pozytywnego rezultatu

 

CZYLI KRÓTKO I KONKRETNIE:

 

DALEJ GDY SKRĘCIMY KIEROWNICĄ NP O 50 STOPNI ( TRZYMAMY LEKKO KIEROWNICE W TYM PUNKCIE NIE PUSZCZAJĄC CAŁKOWICIE ) ODBIJA NAM W PRZECIWNĄ STRONĘ CO POWODUJE WPADNIE KIEROWNICY WIBRACJE....

 

O CO .... CHODZI ? ZOSTAŁO JUŻ CHYBA WSZYSTKO Z MOŻLIWYCH SPRAWDZONE, ZAADAPTOWANE ITP... ZERO POPRAWY... DALEJ PROBLEM WYSTĘPUJE....

 

 

BARDZO PROSZĘ O POMOC, OPADAMY Z MECHANIKIEM CAŁKOWICIE SIŁ... ŻADNEGO DALSZEGO POMYSŁU ;///

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Coś jak tu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość K1XXXXXX

 

 

dokładnie dzieje się jak tutaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłeś przyczynę bo u mnie dzieje się tak samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam i jaka była przyczyna usterki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.