Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

na preglądzie wyszlo że astra ma zbieżność -6. w sumie jezdze nia rok i nic nie zauważyłem żeby opony zużuwały sie nierównomiernie ani nic nie ciagnie na boki jak samochod jedzie na wprost. Zastanawiam sie czy ustwaic ta zbieznosc czy w innej stacji moze wyjsc inny wynik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedź do innej stacji na potwierdzenie.

Ma być -1.18 do +1.18 mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niby mam na tej co robilem przeglad za darmo ustawienie tej zbieżności tylk osie zastanawiam czy ona wogle jest jak nic nie zauwazylem przez rok jazdy. obawiam sie ze jak pojade na ta co stwierdzili ze jest - 6 to mi jeszcze gorzej przestawią


a jeszcze zastanawia mnie fakt czy na te -6 może mieć wpływ to że z przodu mam opony szer. 215 a z tylu 205 moze ktoś wie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ma znaczenie rozne szerosci opon na osiach z przodu 215 z tylu 205 na rozbieznosc???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zbieżność to kąt kół wzgędem osi pojazdu.

Przód ma swoją a tył swoją

Masz ją do regulacji .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli na stacji kontroli będą wiedzieli jaki mają być konkretne wartości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stacji kontroli to maszyna mu nawet pokaże jakie są wartości i jakie są od nich odchyłki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed wizytą na stacji musisz odwiedzić mechanika żeby uruchomił wszystkie elementy potrzebne do regulacji - chyba, że sam posikasz WD-40 i będą się kręcic. Inaczej ci diagnosta nic nie zrobi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podczas przegladu diagnosta chcial od razu ustawic ale zrobile sie kolejak i musze umwaic termin, sam sprawdzal luzy zawieszenia w kanale, to chyba nic nie musze psikac wd 40 ale nie znam sie az na tyle, a co mi radzicie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To też zależy od diagnosty.

U mnie przy przeglądzie palcem nie tknął a gdy pojechałem do niego między przeglądami aby sprawdził to skorygował.

A koledze powiedział ile obrotów ma zrobić z jednej ile z drugiej i że sobie to może sam skorygować.

Ale to jest stacja gdzie jeździmy do przeglądu od lat.

 

Popsikać nie zaszkodzi samemu aby przy dobrych chęciach nie miał problemów.

Edytowane przez adam1954
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.