Skocz do zawartości
skalek

Kontrolka ładowania - a ładowanie jest

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Od jakiegoś czasu samochód zaczął sypać błędami, pojawia sie kontrolka akumulatora oraz opadają wszystkie wskazówki na wskaźnikach. Po lekturze forum wysłałem sterownik silnika do sprawdzenia jednak okazało się że nawet jego podmiana do innego samochodu wskazała że komp jest sprawny. Jednak nadal pojawiają się błędy, pomóżcie co to może być. Oto moje błędy

U2105 - brak komunikacji z ECM

B1485 - prąd wzbudzenia alternatora zacisk 61 przerwany obwód

B3795 - usterka żarówki kierunkowskazu lub zbyt wysokie napięcie

C1506 (00) - brak sygnału obr/min z silnika

C1532 (08) - Usterka czujnika pozycji kierownicy

C1528 (08) - Montaż mechaniczny

00174- nieprawidłowy sygnał temp chłodziwa

00177 - obieg prądowy czujnika paliwa wartość ujemna

 

po ponownym uruchomieniu silnika błędy nie występują. Jednak były przypadki że nie można było uruchomić samochodu

 

proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

B1485 - prąd wzbudzenia alternatora zacisk 61 przerwany obwód

 

A co zrobiłeś np z tym błędem?

Ja bym się przyglądnął wiązce i alternatorowi.

Zmierz jakie napięcie masz na wzbudzeniu.

 

 

 

po ponownym uruchomieniu silnika błędy nie występują. Jednak były przypadki że nie można było uruchomić samochodu

 

Same się kasują?

Czym to odczytujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alternator zrobiony o ktorej wiazce mowisz?

Bledy niekasuja sie tylko sa jako nieaktywne.

Edytowane przez skalek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak zrobiony?

Sprawdzony mostek prostowniczy.?

Zmierzone napięcie na klemach aku i na altku?

Wiązka- przewód altek -aku i przewód wzbudzenia.

 

Błędy skasuj i zobaczysz co wyskoczy pierwsze.

Bo na razie jest lekki galimatias .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Ale jak zrobiony?

 

Wymieniony regurator napiecia na org bosch

Sprawdzony mostek prostowniczy.?

Mostek sprawdzony

- Zmierzone napięcie na klemach aku i na altku?

 

Tak jest podobne

 

- Wiązka- przewód altek -aku i przewód wzbudzenia.

Ktory to przewod wzbudzenia?

 

 

- Błędy skasuj i zobaczysz co wyskoczy pierwsze.

 

Problem z tym że wszystkie pojawiaja sie razem

- Bo na razie jest lekki galimatias .

Wiem dla tego szukam pomocy u was

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ktory to przewod wzbudzenia?

 

Ten cienki


To posprawdzaj jeszcze masy.


Jeszcze pytanie czy to sam robiłeś (regenerację) czy ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Ten cienki

 

To posprawdzaj jeszcze masy.

 

Jeszcze pytanie czy to sam robiłeś (regenerację) czy ktoś?

Regeneracja robiona przez warsztat, twierdzili, że diody sa ok, mieli watpliwosci co do reguratora to go wymienili,

poszukam po kablach jak radzisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kable sprawdzone i wyglada wszystko ok. Teraz nieraz pojawia sie kontrolka Esp i jest bład c1532 ( 8 ) usterka czujnika pozycji kierownicy - a wspomaganie dziala normalnie po zgaszeniu znika kontrolka. Innym razem znowu zapala sie kontrolka ładowania, opadaja wszystkie wskazówki na zegarach i sa błędy: c0255 (0) ,u2103 (4),u2105 (4), u2107,u2104,u2108 błedy połaczenia z szyna can ,oraz wspimniane wczesniej b1485 (9) blad wzbudzenia alternatora zacisk 61 przerwany obwod , jakies sugestie bo powiem że rece opadaja, pomóżcie

Edytowane przez skalek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opadające wskazówki to ja bym sprawdził czy licznik dobrze siedzi we wtyku za nim.

Wyjmij licznik i sprawdź piny czy są czyste.

 

Ale ja też bym sprawdził Cima

Nie wiem tylko czy go masz>

 

Tutaj masz podobny temat http://forum.opel24.com/topic/64354-blad-komunikacji-ecu-zegary-i-kontrolki-wariuja/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ewentualnie powinien byc cim? Bo meriva A chyba nie miala cima w poczatkowych wersjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.