Gość GTR Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Witam, Posiadam Astrę F z silnikiem X14NZ. Planuję przeróbkę na C16SE, zakupiłem silnik, osprzęt, pompę paliwa i komputer. Brakuje mi do kompletu wiązki z silnika C14SE/C16SE, z tego co widzę jest to unikat i nigdzie nie można jej znaleźć, lub już zostały sprzedane. Moja Astra posiada aparat zapłonowy (Multec), a nowy silnik moduł zapłonowy (DIS). Najchętniej zmodyfikowałbym instalację elektryczną pod nowy komputer, bo drugim rozwiązaniem z tego co widzę jest wymiana pokrywy wałka rozrządu. Co zrobić? Przeprowadzał ktoś z Was taką modyfikację i wie jak zmienić układ zapłonowy? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Nie ten dział. Przenoszę do właściwego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papieju Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Szukaj wiązki, nie rób rzeźby w brązie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GTR Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Dzięki za odpowiedź, dochodzę do tego samego zdania. Gdyby tylko tych wiązek było na pęczki . Myślę na zapas, bo nie chcę zostać bez auta przez okablowanie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.