Jump to content
Sign in to follow this  
GTR

C16SE - zmodyfikowanie na aparat zapłonowy czy zmiana wiązki?

Recommended Posts

Witam,

Posiadam Astrę F z silnikiem X14NZ. Planuję przeróbkę na C16SE, zakupiłem silnik, osprzęt, pompę paliwa i komputer. Brakuje mi do kompletu wiązki z silnika C14SE/C16SE, z tego co widzę jest to unikat i nigdzie nie można jej znaleźć, lub już zostały sprzedane. Moja Astra posiada aparat zapłonowy (Multec), a nowy silnik moduł zapłonowy (DIS).

Najchętniej zmodyfikowałbym instalację elektryczną pod nowy komputer, bo drugim rozwiązaniem z tego co widzę jest wymiana pokrywy wałka rozrządu.

Co zrobić? Przeprowadzał ktoś z Was taką modyfikację i wie jak zmienić układ zapłonowy?

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ten dział.

Przenoszę do właściwego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukaj wiązki, nie rób rzeźby w brązie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź, dochodzę do tego samego zdania. Gdyby tylko tych wiązek było na pęczki :). Myślę na zapas, bo nie chcę zostać bez auta przez okablowanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.