Skocz do zawartości

Opel sintra 2.2 b+g jakie świece i przewody dobrać


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wymiana uszczelki bardzo trafiona, gniazda na świece, łącznie ze świecami zalane olejem, że szok. Kupiłem komplet elringa, wymieniłem już ze 2 tygodnie temu, ale autko nie jeździ,bo ja sam cały czas w delegacji po całej Polsce, więc nie wiem tak na prawdę na ile pomogło i czy w ogóle dobrze złożyłem. Kupiłem przewody NGK i świece dedykowane w katalogu NGK BKR5EK , z tego co zauważyłem po ok 5km jazdy autko niestety zaraz po odpaleniu pracuje nierówno na PB jakby 3 cylindry, dopiero po chwili , lub dodaniu gazu wchodzi na równe obroty, podobnie przy gwałtownym dodaniu gazu podczas jazdy dusi się na PB jaki na LPG :/

 

Czyli zrób najpierw adaptację centralki na pb. 100km zrób na samej beni.

Czy mierzyłeś kompresję?

 

W ogóle nie miałem pojęcia o pojęciu adaptacja centralki :)

Zrobię jak piszesz , tylko dopytam czy centralka "dostroi" się automatycznie po tych 100km? Oczywiście na razie ruszam tylko temat PB, później zajmę się LPG.

Nie sprawdzałem kompresji, nie mam czujnika,teraz widzę,że to koszt 50zł ,więc chyba kupię i sprawdzę co?

 


Aha , zapomniałem dodać , że namierzylem też uszkodzony przewód idący od pokrywy zaworów w stronę podszybia , gumowy wąż z lewej,górnej strony pokrywy . Są dwa obok siebie , jeden szerszy-pierwszy od lewej i drugi węższy drugi od lewej , uszkodzony jest ten węższy-dziurawy i pogryziony. Czy ktoś podpowie mi jaką rolę on spełnia ?

 

 

W ogóle nie miałem pojęcia o pojęciu adaptacja centralki :)

Zrobię jak piszesz , tylko dopytam czy centralka "dostroi" się automatycznie po tych 100km? Oczywiście na razie ruszam tylko temat PB, później zajmę się LPG.

Nie sprawdzałem kompresji, nie mam czujnika,teraz widzę,że to koszt 50zł ,więc chyba kupię i sprawdzę co?

 

Aha , zapomniałem dodać , że namierzylem też uszkodzony przewód idący od pokrywy zaworów w stronę podszybia , gumowy wąż z lewej,górnej strony pokrywy . Są dwa obok siebie , jeden szerszy-pierwszy od lewej i drugi węższy drugi od lewej , uszkodzony jest ten węższy-dziurawy i pogryziony. Czy ktoś podpowie mi jaką rolę on spełnia ?

 

Oj szkoda że od razu nie pisałeś o pożartym przez kuny podciśnieniu.

Właśnie o adaptacji centralki beni pisałem.

Odpinasz klemę minusową od aku, dla pewności bezpiecznik od instalacji LPG wyjmujesz, następnie czekasz 0,5h i podpinasz z powrotem klemę.

Następnie odpalasz silnik i na wolnych obrotach czekasz (bez dotykania pedału gazu) aż załączą się wentylatory, następnie warto przegonić autko na szybkiej trasie i po sprawie. Dla pewności warto pojeździć właśnie ze 100km na samej beni.

Ale właśnie usunięcie nieszczelności na kolektorze ssącym powinno załatwić sprawę.

 

Dzięki RG za dojaśnienie, będę w weekend w domu - wykonam.

Tak to dokładnie ten przewód o , którym piszesz Kacper, na zdjęciu doskonałe dojście , w rzeczywistości brak dostępu

 

Tak Kacperku - odma do kolektora ssącego - czyli jeżeli dziurawa może ciągnąć fałszywe powietrze, pomimo zredukowanej średnicy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności