adam1954 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Załączyłem Poszukaj z tyłu monowtrysku,pod puszką powietrza wolnego króćca. Ten wężyk idzie do króćca o ile się nie mylę w monowtrysku od strony grodzi. Opisywaliśmy kiedyś podłaczenie tych wężyków na forum z Ja37 .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81526-spotkanie-z-kraw%C4%99%C5%BCnikiem-auto-prawie-nie-jedzie/page/2/#findComment-677800 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CorZa Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 I przez ten węzyk wszystkie te problemy?Jak podłaczę to wszystko wruci do normy czy to tylko cześć problemu^^?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81526-spotkanie-z-kraw%C4%99%C5%BCnikiem-auto-prawie-nie-jedzie/page/2/#findComment-677806 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Tam powinien być wpięty. Czy to jest to ? A któż może wiedzieć co jeszcze jest nie tak.? Podepnij i zobaczysz. Odczytaj błędy czy coś jeszcze jest nie tak Ten element z którego wychodzi ci wężyk warto odkręcić i przeczyścić z syfu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81526-spotkanie-z-kraw%C4%99%C5%BCnikiem-auto-prawie-nie-jedzie/page/2/#findComment-677812 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CorZa Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 A czy ten węzyk I ten element do ktorego wchodzi ma jakas nazwe, niestety będe musial kupic nowy bo jest rozerwany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81526-spotkanie-z-kraw%C4%99%C5%BCnikiem-auto-prawie-nie-jedzie/page/2/#findComment-677813 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/15/273/4255/20628/ http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/15/273/4255/20594/ Możesz dokładnie sprawdzić po Vin   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81526-spotkanie-z-kraw%C4%99%C5%BCnikiem-auto-prawie-nie-jedzie/page/2/#findComment-677815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CorZa Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Ok, dzięki za pomoc Podłaczyłem ten wężyk ale dalej to samo tak jak na filmiku, dodam gazu i odrazu gaśnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81526-spotkanie-z-kraw%C4%99%C5%BCnikiem-auto-prawie-nie-jedzie/page/2/#findComment-677818 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Wyczyściłeś ten trójnik? Sczytałeś błędy ? Sprawdziłeś świece ,paliwo czy dochodzi do wtryskiwacza? Tutaj masz lekturę co i jak można sprawdzić. http://www.corsa-b.cba.pl/ukpal.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81526-spotkanie-z-kraw%C4%99%C5%BCnikiem-auto-prawie-nie-jedzie/page/2/#findComment-677821 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk10 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Witam.Czytając wypowiedzi kolegi chcę poddać myśl może nie na 100 procent pewną.Trzy lata posiadałem VW Polo z silnikiem 1.0.Silnik posiadał układ paliwowy z monowtryskiem. tak jak kolega .Swego czasu były problemy z mocą silnika .Przyczyną było zbyt niskie ciśnienie tłoczenia .Warsztat sprawdzał zawór regulujący ciśnienie był OK.Przyczyną była pompa paliwa Której żywot już kończył.Po wymianie usterka ustała.To jest tylko moja sugestia .Wystarczy zdjąć Przewód zasilający z monowtrysku i podstawić butelkę plastikowa.Jeśli mimo kręcenia rozrusznikiem pojawiają się żnikome ilości paliwa to wiemy co jest grane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81526-spotkanie-z-kraw%C4%99%C5%BCnikiem-auto-prawie-nie-jedzie/page/2/#findComment-677833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hak64 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Przyczyną było zbyt niskie ciśnienie tłoczenia Tu może być winna nie tylko pompa paliwa. Podejrzewam bowiem, że po takim walnięciu w krawężnik poodrywało się co nieco osadów w baku i przewodach, a to mogło zasyfić filtr i ograniczyć dawkowanie paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81526-spotkanie-z-kraw%C4%99%C5%BCnikiem-auto-prawie-nie-jedzie/page/2/#findComment-677840 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk10 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 (edytowane) Masz kolego racje.By dotrzeć do usterki trzeba trochę poryć w aucie.Filtr w zasadzie jest w pobliżu zbiornika.W monowtrrysku znajduje zawór ciśnieniowy nie wiem jak w oplu ale w VW tak było.W przypadku przyblokowania silnik dostaje małe ilości paliwa,Zdjąć wszystko z góry z monowtrysku .Uruchomić silnik i obserwować działanie ,wtryskiwacza.Najmniej roboty jest przez pomiar ciśnienia.Tylko bez manometru to tego nie ugryzie.Jest jeszcze jedna opcja ale do tego potrzebny jest program i komp. Edytowane 26 Września 2017 przez henryk10 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81526-spotkanie-z-kraw%C4%99%C5%BCnikiem-auto-prawie-nie-jedzie/page/2/#findComment-677843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.