adam1954 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 A o jakiej corsie piszesz? Przy 20 st.C powinno być ok.2260-2760 Ohma 40 st.C powinno być ok.1080-1280 Ohma 80 st.C powinno być ok. 200-350 Ohma Ale to mechanik powinien wiedzieć. Za coś mu w końcu płacisz?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81585-mruga-check-engine-i-auto-ga%C5%9Bnie/page/3/#findComment-680498 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evcia1990 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 A o jakiej corsie piszesz? Przy 20 st.C powinno być ok.2260-2760 Ohma 40 st.C powinno być ok.1080-1280 Ohma 80 st.C powinno być ok. 200-350 Ohma Ale to mechanik powinien wiedzieć. Za coś mu w końcu płacisz? Opel Corsa C 2004r 1.2 twinport 85km   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81585-mruga-check-engine-i-auto-ga%C5%9Bnie/page/3/#findComment-680519 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evcia1990 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Mozecie mi jeszcze powiedziec gdzie znajduja sie czujniki dotyczace plynu chlodniczego, bo ponoc sa dwa? Podobno jeden odpowiada za licznik i komputer a drugi za cos innego, prosze o porade. "Mechanikiem" jest moj tata, ktory co nieco wie i stara sie znalezc wyjscie sam i dzieki temu forum, na ktorym bazujemy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81585-mruga-check-engine-i-auto-ga%C5%9Bnie/page/3/#findComment-680643 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Mozecie mi jeszcze powiedziec gdzie znajduja sie czujniki dotyczace plynu chlodniczego, bo ponoc sa dwa? A skąd taka wiedza? Poinformuj tatę że jest taka strona https://opel.7zap.com/pl/car/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81585-mruga-check-engine-i-auto-ga%C5%9Bnie/page/3/#findComment-680658 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evcia1990 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 A skąd taka wiedza? Poinformuj tatę że jest taka strona https://opel.7zap.com/pl/car/ Powiedzial mi to jeden mechanik z pracy, ale z tego co ojciec patrzyl na te strone co Pan podal to jest jeden czujnik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81585-mruga-check-engine-i-auto-ga%C5%9Bnie/page/3/#findComment-680675 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evcia1990 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 (edytowane) Powiedzial mi to jeden mechanik z pracy, ale z tego co ojciec patrzyl na te strone co Pan podal to jest jeden czujnik Czujnik temp plynu wymieniony, wymienili mi przy okazji caly plyn chlodniczy i termostat. Bylo dobrze 2 dni, w kazdych warunkach odpalal. Dzis znowu ten sam problem-mrugajaca kontrolka silnika i odciecie zaplonu. Dopiero za 4 razem zagadal. Edytowane 13 Listopada 2017 przez evcia1990   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81585-mruga-check-engine-i-auto-ga%C5%9Bnie/page/3/#findComment-680941 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Opis   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81585-mruga-check-engine-i-auto-ga%C5%9Bnie/page/3/#findComment-680959 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evcia1990 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 (edytowane) Opis Z racji pomylki, MIGA kontrolka emicji spalil, nie silnika. Problem niestety nie ustaje. Dzisiaj zostala podmieniona przepustnica na inna, kontrolka dalej miga. Dodatkowym problemem jaki sie pojawil jest uciekajacy plyn chlodniczy, w blizej nieokreslonym miejscu. Ponoc poci sie na uszczelce zaworu egr, ktory zostal wyjety i wklejony ponownie na silikon wysoko temp. Niestety dalej wyciek gdzies musi byc, bo wycieklo ok 200ml plynu w tydzien. Krople plynu zawsze sa w tym samym miejscu, czyli gdzies na obudownie skrzyni, pod wlewem filtra oleju, zreszta zakladalam drugi temat myslac, ze to inny problem, ale juz naprawde kazdy wysiadl z pomyslami. Nowy termostat, nowy czujnik wody, podmieniona przepustnica, przeplywka, swiece nowe, wyczyszczone immo-dalej to samo. Nie wiem czy wyciek ma cos z tym wspolnego, bo tak naprawde przy przekreceniu kluczyka na zaplon, kontrolka miga (nie zawsze, czasem odpala normalnie od strzala), slychac przepustnice i ponoc jakis przekaznik "tyka", jakby problem elektryczny. Prosze o jakies pomysly, co mozna jeszcze sprawdzic. Moze te przekazniki? Ale co z wyciekiem, bo moze to uszczelka pod glowica, ale czy to mialoby cos wspolnego z elektryka i czytaniem spalin przy zaplonie i odcieciem rozruchu? Edytowane 18 Listopada 2017 przez evcia1990   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81585-mruga-check-engine-i-auto-ga%C5%9Bnie/page/3/#findComment-681251 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Nie masz czasem EGR gdzieś pękniętego? Aby sprawdzić UPG najlepiej zrobić pomiar kompresji Jeszcze nic o sondach nie piszesz. Jak oscylują? Czy druga pracuje tak szybko jak pierwsza? Czy zostały sprawdzone przewody od przepustnicy do sterownika?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81585-mruga-check-engine-i-auto-ga%C5%9Bnie/page/3/#findComment-681253 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evcia1990 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Nie masz czasem EGR gdzieś pękniętego? Aby sprawdzić UPG najlepiej zrobić pomiar kompresji Jeszcze nic o sondach nie piszesz. Jak oscylują? Czy druga pracuje tak szybko jak pierwsza? Czy zostały sprawdzone przewody od przepustnicy do sterownika? Z tego co wiem przewody od przepustnicy byly sprawdzine, a tak btw, jak sie je sprawdza? Uszczelka od egr ponoc jest lekko przyrdzewiala w jednym miejscu, stad silikon, ale po ponownym zalozeniu dalej ubywa plyn. Ponoc sonda nr 2 przy podpieciu pod kompa, caly czas ma te sama wartosc, nr 1 przacuje jak nalezy, ale sprawdzajac przepustnice pod kompem, czasami wartosci byly zmienne, a czasem wylaczone. Jak wyglada pomiar kompresji UPG? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81585-mruga-check-engine-i-auto-ga%C5%9Bnie/page/3/#findComment-681255 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.