Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Operacja przeszła bez większych problemów. 13 letni wahacz a w nim sworzeń i guma ciągle dobra tylko tuleja całą zgniła i wyleciał. Nic z niej nie zostało. Czy można dokupić ta gumę ale pełna jak w innych autach ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/2/#findComment-680450
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

Adam po jakich drogach się poruszasz w sensie koleiny dziury,kocie łby,albo dobry asfalt ze zachwalasz SRL.?(Mój wachacz komplet Lemforder wytrzymał już 96tys i ma się dobrze a drogi mam srednie więc polecam wszystkim tą markę)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/2/#findComment-680456
Udostępnij na innych stronach

Po takich drogach jakie są w całej Polsce.

Ale po dziurach na drogach ja nie przelatuję lecz przejeżdżam tak aby zwieszenia nie uszkodzić.

 

Moje podejście do sprzętów i części jest takie ,że jeżeli coś wytrzyma dwa razy tyle co tańsza część o połowę to jaka jest ta jakość tego lepszego.?

Według mnie marna.

Felicja na amorach i wahaczach od SRL wytrzymała 80 tys.i dalej służy innemu już właścicielowi.

Przed SRL-ami były Sachsy(amortyzatory)i dały radę 2 lata.

Jeden zaczął ciec.

SRL już idzie 6 rok i na przeglądzie było 71 %

 

Odnośnie Lemforderów to kolega co dwa lata po tych samych drogach co ja wymieniał jakieś tulejki od wahaczy.

Ale on dziur nie widział.

Ja natomiast o moje auto i plomby w zębach dbam i dziury widzę.

Więc przez nie przejeżdżam tak jak powinno się przejeżdżać.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/2/#findComment-680461
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ nie mogłem czekać na srl założyłem Delphi bo były na miejscu. Mam mieszane uczucia. Dwa wahacze Delphi z dwóch różnych dostaw. Jeden ma chromowe polokragle nity i bardziej sztywny sworzeń drugi stalowe plaskie i sworzeń juz jakby lżej chodzil. Zobaczymy ile wytrzymają. Na domiar zlego na SKP nic nie powiedzieli ale czuje jakis luz na drazkach. Musze dokładnie sprawdzić czy to luz na drazkach

czy na maglownicy.

Wymieniał ktoś może Drążek kierowniczy w Merivie ? Bo książka milczy na ten temat. Tylko opisuja wymianę końcówkę drazka.

Edytowane przez Cybertom

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/2/#findComment-680533
Udostępnij na innych stronach

A co ma książka pisać.?

Drążki jak w każdym innym się wymienia.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/2/#findComment-680553
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jedno pytanie. Skręt w prawo mam ciut więcej niż półtora obrotu kierownicy a w lewo ponad dwa obroty aż trze Drążek stabilizatora o poloos. Tak jakby nie było blokady w ta stronę. Albo nie ma blokady albo ktoś źle ustawił przy wymianie magla. A jak wy macie ? Ile obrotów kierownicy w prawo a ile w lewo ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/2/#findComment-680569
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności