Gość Cybertom Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Dzięki. Czyli jakaś blokada w maglownicy wyleciała. Innej możliwości nie ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/3/#findComment-680620 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Ogranicznikiem w tej przekładni masz po prostu drążek kierowniczy. Swoim zgrubieniem( przegubem) do chodzi do końca tulei w obudowie przekładni i dalej nie pójdzie. Może ktoś ci założył jakąś inną przekładnię? Albo ją źle poskładał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/3/#findComment-680626 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cybertom Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) Mozliwe. Bo widać ze była wymieniana. Co do odkrecania drazka lewego po stronie kierowcy dojście prawie żadne wiec przydaje się specjalny klucz do odkrecania i przykrecania. Warto zainwestować te parę złotych i się nie mordować z tym. Z drugiej strony jest dużo łatwiej. Edytowane 8 Listopada 2017 przez Cybertom   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/3/#findComment-680630 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Coś na pewno jest nie tak poskładane. Ale ja bym sprawdził drążki kierownicze czy masz od Mery czy od Corsy. Od Corsy są chyba krótsze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/3/#findComment-680631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cybertom Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) Poskładać źle maglownice raczej trudno. Maglownice są te same i w corsie i Merivie wiec ewentualnie ktoś przez błąd mógł jeden drążek dać krótszy. Ale to nie tłumaczy ze w jedna stronę jest półtora obrotu czyli jak powinno być a w druga idzie do oporu aż ociera w nadkolu kolo. No nic jak wszystko rozkrece to zobaczę co tam się dzieje. Widać u Niemca tez kombinują Edytowane 8 Listopada 2017 przez Cybertom   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/3/#findComment-680642 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 u mnie w corsie w jedna stronę jest o pół obrotu skręt mocniejszy nie wiem dlaczego jak obadasz to powiec co jest grane   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/3/#findComment-680666 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cybertom Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 (edytowane) No wiec moje wnioski. Była zakładana nowa maglownica. Na drazkach źle wyregulowali zrobili zbieżność i tu się nasuwa pytanie czy przestawić sobie tylko kierownice żeby dopasować czy juz na na dole na krzyzaku przestawiki parę ząbków. Będę działał w niedziele. Moje czynności które wykonam: - sprawdzenie kierownicy czy jest na znakach (bo ponoć jakieś tam są tak mówi ksiazka) i podłączenie kompa jak odczytuje kat skretu i ustawić ja poprawnie. -następnie demontaż drazkow wymiana na nowe i ich ustawienie Tomek napisze co było u mnie przyczyna jak do tego dojde Edytowane 10 Listopada 2017 przez Cybertom   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/3/#findComment-680712 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 żeby dopasować czy juz na na dole na krzyzaku przestawiki parę ząbków. Na przekładni nie ma wieloklina. Jest tylko sfrezowanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/3/#findComment-680714 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cybertom Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 (edytowane) A to juz krzyzak wyklucza. Zostaje na kierownicy. Zresztą ja podejrzewałem. Dam znać czy słusznie.Sprawdziłem kierownica na swoim miejscu na znakach. Koła prosto. Juz nie wiem skąd ten nierówny skręt. Myślałem że na krzyzaku ale skoro jest tam wyfrezowanie a nie wielokiln to nie można źle zamontować czyli nadal szukam dlaczego w jedna stronę jest pół obrotu więcej a z drugiej tego brakuje. Edytowane 10 Listopada 2017 przez Cybertom   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/3/#findComment-680715 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Zobacz sobie jak masz wysuniętą listwę z obudowy magla do jazdy na wprost Po zdjęciu harmonijek sprawdź czy wystaje ci listwa równo z każdej strony Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/3/#findComment-680728 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.