Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tak. Zostaje już tylko sprawdzić magiel. W niedziele dzialam bo i tak zmienia drążki i końcówki drążków. Kierownica sprawdzona. jest na znaki . Jedyne co mi przychodzi i do głowy to to ze może była remontowana maglownica i źle ja wsunęli nie od tego ząbka co trzeba ale to tylko gdybam.

 

Roxwiazanie: zamontować tak jak jest lub zamontować poprawnie i przestawić kierownice. Tylko czy wtedy nie bedzie problemu z czujnikiem skretu ? Niby po odłączeniu robi się kalibracja ale jak to będzie odczytywać komputer. Czy przyjmie ze trochę skręconej kierownicy jest właśnie punkt 0 czy bedzie wywalal błąd. Inaczej się tego nie da rozwiązać.

 

Musiała być źle zmontowany listwa zebata. Nie ma innej możliwości.

Czy to prawda że w Merivie i corsie C z elektrycznym wspomaganiem nie da się przestawić kierownicy na wieloklinie bo jest tam jakaś wypustka ?

Edytowane przez Cybertom

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/4/#findComment-680740
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Moim zdaniem szukasz nie tam gdzie trzeba . Zrób jak radzi Adam , zdejmij harmonijki ustaw tak żeby listwa wystawała po równo i zobacz czy masz koła na wprost . Jak nie to masz inne drążki założone .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/4/#findComment-680773
Udostępnij na innych stronach

Podniosłem rozkręciłem i sprawdziłem. Maglownica nie jest na środku. Jedna końcówka jest wkręcona na maksa druga tyle ze trzyma. Drążki są dobrej długości. Ustawiłem magiel na prosto, końcówki i drążki da się ustawić tak jak powinny być i zostaje problem co z kierownica. Jest przekręcona o ćwierć obrotu jak na zdjęciu. Normalnie by się przestawiło kierownice i nie ma problemu no ale w oplu się tak nie da. I jestem w kropce. Według mnie magiel jest źle zmontowany. Musiał być rozbierany. Co poradzicie ?

 

{attachment=13646:20171112_103101.jpg]

post-56266-0-80087800-1510480279_thumb.jpg

post-56266-0-88245300-1510480302_thumb.jpg

post-56266-0-74272800-1510480086_thumb.jpg

Edytowane przez Cybertom

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/4/#findComment-680839
Udostępnij na innych stronach

Podniosłem rozkręciłem i sprawdziłem. Maglownica nie jest na środku. Jedna końcówka jest wkręcona na maksa druga tyle ze trzyma. Drążki są dobrej długości. Ustawiłem magiel na prosto, końcówki i drążki da się ustawić tak jak powinny być i zostaje problem co z kierownica. Jest przekręcona o ćwierć obrotu jak na zdjęciu. Normalnie by się przestawiło kierownice i nie ma problemu no ale w oplu się tak nie da. I jestem w kropce. Według mnie magiel jest źle zmontowany. Musiał być rozbierany. Co poradzicie ?

 

{attachment=13646:20171112_103101.jpg]

20171112_102826.jpg

20171112_102712.jpg

Czy ktoś rozbieral krzyzak lacznik ? U góry widzę ze jest wieloklin pod wspomaganiem. Czy da się tam przestawić czy też jest frez ? Może ktoś to rozbieral

 

Sam sobie odpowiem. Nie da się niestety też jest dodatkowy frez. Niby taki drobiazg a tyle kłopotu. Zostaje mi wyciągnąć magiel i poprawić to. Lub sorzedac auto bo mam je dosyć juz.

Edytowane przez Cybertom

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/4/#findComment-680922
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co pytasz z tym jak jest zamocowana. W tej chwili jest prosto. Koła tez. Usterka jest banalnie prosta bynajmniej w VW. Trzeba przestawić cwierc obrotu i wszystko bedzie cacy. Niestety w oplu nie da sie na kierownicy ani na krzyzaku. A innej możliwości nie ma. Bynajmniej ja nie widzę.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/4/#findComment-680968
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś rozbieral krzyzak lacznik ? U góry widzę ze jest wieloklin pod wspomaganiem. Czy da się tam przestawić czy też jest frez ? Może ktoś to rozbieral

 

Zaglądałem tam kiedyś ale nie pamiętam.

Chyba jest tak samo jak na dole.

Jutro mogę sprawdzić.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/4/#findComment-680970
Udostępnij na innych stronach

Adam1954 juz rozebraLem jest wieloklin niestety też z tym frezem co uniemożliwia przestawienie także nic z tego

Tak sobie myślę ciągle czepiam się maglownicy a może krzyzak był wymieniany i jest od anglika. Gdzieś czytałem że troszkę inaczej ustawione te frezy ? Co o tym myślicie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/4/#findComment-680973
Udostępnij na innych stronach

Tego już nie wiem.

Ale raczej to jest wina przekładni.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81855-zawieszenie-remont/page/4/#findComment-681012
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności