Adasiuniunio Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Witam. Pisze ponownie. Z lpg problem zalatwiony. Lecz pozostal problem z silniczkiem krokowym. Pojazd Astra G 1999, silnik x16szr. Problem jest ze wyswietla blad silniczka krokowego (P0505). Mechanik powiedzial ze trzeba wymienic. No i tak: kupilem nowy za 40zl, na postoju na jalowym po ok 1min wywala blad, kupilem inny uzywany oryginalny na zlomie - to samo, drugi na zlomie oryginalny - dalej blad p0505. I moje pytanie jest takie: o co chodzi? Po zgaszeniu blad znika, mechanior podlaczyl i mowi nie ma bledow, obroty na jalowym w zakresie 950 - 980, wsiadlem przejechalem 1km, stoi na jalowym - blad p0505..... Nie mozliwe ze na nowym i dwoch oryginalach dalej wywala blad.... Nie mam pojecia o co chodzi? Czy ten blad moze byc spowodowany jakims innym podzespolem? Dodam ze rusza, nie szarpie i zachowuje sie normalnie samochod.... Ponadto mam uszkodzony egr blad 1405 ale jest zaslepiony i blad jest w tabeli bledy nieaktywne... Prosze o pomoc....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 EGR zaślepia się sprawny. Silnik krokowy jest przecież podpięty do wiązki. Sam z siebie nie pracuje. Wiązka sprawdzona? Cały monowtrysk sprawdzony? Klapka przepustnicy się nie zacina?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/#findComment-680375 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiuniunio Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Klapa przepustnicy sie nie zacina, monowtrysk i wiazka nie sprawdzana... A z egr to jest tak ze on dziala ale nie do konca dobrze, mechanior mowil ze sie nie domyka, ma 1.18V a mowil ze ma miec max 0.8V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/#findComment-680378 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Więc jak pisałem: zaślepia się sprawny egr Więc wyczyścić bo może się blokuje od syfu. Jałowe na zagrzanym są za wysokie. Lewe powietrze pod monowtryskiem sprawdzone?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/#findComment-680379 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiuniunio Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 A jak ten egr wyczyscic? Bo nie da sie go rozebrac? Jak wkladalem to wd40 traktowalem go w okolicy tego grzybka. A z tymi obrotami to tak ma byc mechanik mowil bo samochod ze skrzynia automatyczna...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/#findComment-680380 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Wolne powinny być w okolicy 700 Na ssaniu gdy zimny ok 1000   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/#findComment-680382 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiuniunio Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Czyli trzyma za wysokie? To czemu mechanik mowil ze tak ma byc? Ktory pin minus i plus podlaczyc zeby wysunac grzybek? Jutro bede czyscil jak cos bo dzis do 19 w pracy... A co z tym powietrzem lewym pod monowtryskiem? Chodzi o ten gumowy oring pod ta klapa duzą plastikowa? Jak to sprawdzic czy jest szczelne?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/#findComment-680383 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Zatkaj wlot powietrza przy odpalonym silniku . Jak zgaśnie to nie ma lewego powietrza. Chodzi o uszczelkę pod monowtryskiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/#findComment-680400 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasiuniunio Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Zatkalem wlot ale tak jakby zwalnia ale nie gasnie, te plastikowe rurki sie zginaja jak zasysa na zatkanym, ale ogolnie jak otworze maske to slychac takie syczenie gdzies   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/#findComment-680418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 No to już wiesz co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81874-problem-z-silniczkiem-krokowym/#findComment-680433 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.