Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!Mam problem w corsa e 1.3 diesel skrzynia manualna.Podczas jazdy wyskakuje komunikat awaria pojazdu skontaktuj sie z serwisem.Po podpoęciu kompa wyskakują błedy P086B P086C .Ktoś wie jak to naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P086B -usterka czujnika neutralnego-usterka w zakresie działania.

P086C- Jak wyżej - sygnał za niski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to znalazłem na innym forum.Ale co z tym zrobić? wymieniłem czujnik biegu na inny a błąd po wykasowaniu powraca w czasie jazdy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jest jeszcze podłączony do wiązki.

A wiązka idzie do sterownika.

Czyli masz jeszcze następne dwa elementy do sprawdzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez sky83
      Witam. Zakupiłem dosyć okazyjnie Corse C z silnikiem 1,3 CDTI w wersji poliftowej z 2004 roku. Czy w tym modelu istnieje coś takiego jak okienko rewizyjne do sprawdzenia wysunięcia napinacza rozrządu (i jego ewentualnej wymiany)? W moim "głównym samochodzie" czyli Accordzie z 2007 roku coś takiego istnieje i bez problemu można sprawdzić wyciągnięcie i ewentualnie wymienić sam napinacz bez konieczności zdejmowania obudowy rozrządu. Obecnie w Corsie rozrząd pracuje cicho, przebieg 161 kkm, ale naczytałem się o przypadkach zrywających lub przeskakujących łańcuchów bez ostrzeżeń, gdzie winowajcą był wypracowany napinacz właśnie. 
    • Przez omegarules
      Pacjent corsa d 80tys km przebiegu, brak kompresji na jednym układzie. 
       
      Po rozbiórce przytopiony tłok i wylamany zawór. Dla porównania zdjęcie zdrowego tłoka. 
       
      Prawdopodobnie skończy się na wymianie zaworu i tłoka, na szczęście na gładzi cylindra tulei rys brak.. 
       
      Tak więc jeśli auto kiepsko odpala, kopci czy też przy jakiś obrotach zaczyna nierówno chodzi to lepiej nie czekać
       
       



    • Przez SzperoGero
      Witam mam problem z moja Corsa 1.3 CDTI. Od jakiegos czasu wyskoczyly mi bledy i swieca sie po zapaleniu samochodu. Sa to check, poduszka powietrzna, abs i uklad hamulcowy. Samochod wgl nie ma mocy przy zapalonym silniki kreci maksymalnie do 4tys na luZie i 2,5/3 tys na piatym biegu. Dodatkowo nie dziala licznik ani licznik kilometrow. Co moze byc powodem takiej sytuacji, mozna jeszcze cos z tym zrobic czu meczyc sie dopoki nie nedzie nadawal sie na zlom. Ponizej zdjecie deski odpalonego samochodu

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.