Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!Mam problem w corsa e 1.3 diesel skrzynia manualna.Podczas jazdy wyskakuje komunikat awaria pojazdu skontaktuj sie z serwisem.Po podpoęciu kompa wyskakują błedy P086B P086C .Ktoś wie jak to naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P086B -usterka czujnika neutralnego-usterka w zakresie działania.

P086C- Jak wyżej - sygnał za niski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to znalazłem na innym forum.Ale co z tym zrobić? wymieniłem czujnik biegu na inny a błąd po wykasowaniu powraca w czasie jazdy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jest jeszcze podłączony do wiązki.

A wiązka idzie do sterownika.

Czyli masz jeszcze następne dwa elementy do sprawdzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez speedykaczor
      Dzień dobry.
      Od pewnego czasu moje autko ma pewną przypadłość.Mianowicie: po odpaleniu normalnie jak na tę porę roku obroty na poziomie 1000-1100 po paru chwilach spadają sobie  do jakichś 800.Natomiast już podczas jazdy wbijają na 1000-1050 i zaczynają "falować". Po zgaszeniu silnika i odczekaniu aż wyhamuje turbina (ok.20 sek.) wszystko wraca do normy......aż do ponownego ruszenia z miejsca i przejechania paruset metrów.Czy ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat? Będę bardzo wdzięczny. Opel corsa d 2009 1.3 cdti
    • Przez omegarules
      Pacjent corsa d 80tys km przebiegu, brak kompresji na jednym układzie. 
       
      Po rozbiórce przytopiony tłok i wylamany zawór. Dla porównania zdjęcie zdrowego tłoka. 
       
      Prawdopodobnie skończy się na wymianie zaworu i tłoka, na szczęście na gładzi cylindra tulei rys brak.. 
       
      Tak więc jeśli auto kiepsko odpala, kopci czy też przy jakiś obrotach zaczyna nierówno chodzi to lepiej nie czekać
       
       



Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.