Gość gienio48 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Mam problem z moją Astrą H 1,6 benz. Dokładnie problem z odpaleniem na zimnym silniku i w dni zimne. W okolicach wszystkich świętych kiedy temperatura znacznie spadła w okolice 5stopni po kilka razy musiałem próbować odpalać silnik, silnik kręci kręci kręci i nic. Po kilku próbach w końcu jakos się udaje, jak pokręci to zaczyna dławić i jakoś zaskakuje. Czasami po kręceniu, też zaczyna dławić ale nie potrafi do końca zaskoczyć i tak gaśnie. Kiedy temperatura wzrasta do 8-10 stopni, odpala za pierwszy razem. Po zagrzaniu potem tez nie ma problemów z odpaleniem w ciągu dnia. Akumulator nowy, mechanik świece sprawdził i są sprawne. Jakieś pomysły ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 A co pokazuje czujnik temp. płynu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Jest gaz w aucie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gienio48 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Nie ma gazu w aucie. Adam1954 co rozumiesz pod pytaniem "co pokazuje", nie ma błędu poziomu cieczy, generalnie żadnego błędu nie generuje. Nie wiem jaki sprzęt ma mechanik, ale mówi że podpiął do komputera i pusto.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Pisałem o czujniku temp. płynu a nie poziomu płynu. Według tego co piszesz o mechanik szukał tylko błędów a nie sprawdzał parametrów czujnika na zimnym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 W parametrach podpatrzeć czujnik obrotów wału.Z16XEP mają to do siebie że nie generują błędu czujnika i tylko z parametrów można wywnioskować że siada.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gienio48 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Wg mechanika temp płynu jest ok. Przyjrzymy się zatem czujnikowi obrotów wału   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gienio48 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Niestety nie czujnik obrotów. Okazało się że nie ma ciśnienia w cylindrach, także kużwa dramat. Ktoś ma jakieś polecane warsztaty w okolicach Zabrza ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Tutaj czytałeś? http://forum.opel24.com/forum/136-warsztaty-samochodowe/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek2812 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 a jaki ma przebieg? moze ktorys z zaworow sie podparł bo w tych silnikach nie ma hydrauliki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.