Gość mk5 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) ArKos dużo przyjeżdza do Was aut pogwarancyjnych? Chodzi mi o ustalenie czy skala np peknietych turbin nie jest większa? Bo dla przykładu, gdy kiedyś pytałem o alternator ( moja była AG 1.7 cdti), gość z ASO wiedział że sa problematyczne- ale oni w przeciągu ostatnich lat nie mieli zadnego przypadku. Zresztą logicznie, kiedy auto na gwarancji te alternatory wytrzymawały, natomiat po jej upływie - gdy sie zepsuły nikt juz nie jechał naprawiać w ASO.... Edytowane 2 Stycznia 2018 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82295-tourer-16-cdti-opinie/page/3/#findComment-683779 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Floty często są pogwarancyjne. Turbin miałem 3 sztuki, ale wszystkie z LPG fabrycznym i wszystkie na gwarancji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82295-tourer-16-cdti-opinie/page/3/#findComment-683780 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliope Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 W Australii, Stanach, Kanadzie jeździ dużo Chevy Cruze z 1.4 T....i tam się okazuje też pękają turbiny lub tu I kolejna strzelona:   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82295-tourer-16-cdti-opinie/page/3/#findComment-683995 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliope Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 ArKos, a kojarzysz czy w Zafirze C w 2.0 cdti ze skrzynią F40, trzeba ściągać skrzynię żeby ściągnąć misę olejową celem wymiany tej uszczelki między smokiem a pompą? Czy może są otwory technologiczne, żeby się dostać do tych dwóch śrub od strony skrzyni?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82295-tourer-16-cdti-opinie/page/3/#findComment-684971 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Otwory technologiczne są w automacie. W manualu instrukcja przewiduje zwalenie skrzyni z auta. Są jakieś tam sposoby, stosuję te sprawdzone własnoręcznie, uszczelnienie misy z wymianą oringu zajmuje mi ok. 2 godziny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82295-tourer-16-cdti-opinie/page/3/#findComment-684980 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliope Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Na forum insigni w UK widziałem, że ktoś proponował żeby sobie samemu zrobić otwory technologiczne w F40, tzn chłopaki sobie delikatnie wiercą w skrzyni dwa otwory żeby wykręcić te dwie śruby. Myślisz, że to bezpieczne dla skrzyni?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82295-tourer-16-cdti-opinie/page/3/#findComment-685233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Po co wiercić dzwon skrzyni, skoro da się to zrobić bez tego? Nie rozumiem czynności, które mają uleczyć lenistwo i brak myślenia. Nie trzeba nic wiercić, nie trzeba demontować skrzyni, da się to zrobić profesjonalnie bez takiego cudowania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82295-tourer-16-cdti-opinie/page/3/#findComment-685312 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil198425 Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 W dniu 2.01.2018 o 18:11, ArKos napisał: Nie wiem czemu nie wspomina - podałem kwestie wynikające z pragmatyki. 1,6cdti odradzam, bo to zesrany silnik. Wadliwe rozrządy (tłumaczenie GM że klekot powoduje jałowe koło rozrządu, a to napinacz - łańcuch jest luźny jak flak), w kilku autach już wymienialiśmy (przebiegi 80-120kkm) z czego 2 sztuki zerwane łańcuchy pompy oleju, pękające kolektory wydechowe (rurka karbowana do EGR - zintegrowana z kolektorem za 1600zł), padające zaworki regulacyjne turbiny, padające czujniki ciśnienia DPF, bardzo problematyczne sprzęgła (szczególnie wysprzęgliki), awarie wtrysków (najczęściej 2/3 cylinder). Więcej grzechów nie pamiętam. Gdzie jest ten zaworek regulacyjny turbiny??? Może to on powoduje ten dziwny gwizd przy odejmowaniu gazu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82295-tourer-16-cdti-opinie/page/3/#findComment-700135 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Za silnikiem. Dostęp od góry jest, ale strasznie z d*py. Lepiej z podnośnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82295-tourer-16-cdti-opinie/page/3/#findComment-700170 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Nie wiem czemu nie wspomina - podałem kwestie wynikające z pragmatyki. 1,6cdti odradzam, bo to zesrany silnik. Wadliwe rozrządy (tłumaczenie GM że klekot powoduje jałowe koło rozrządu, a to napinacz - łańcuch jest luźny jak flak), w kilku autach już wymienialiśmy (przebiegi 80-120kkm) z czego 2 sztuki zerwane łańcuchy pompy oleju, pękające kolektory wydechowe (rurka karbowana do EGR - zintegrowana z kolektorem za 1600zł), padające zaworki regulacyjne turbiny, padające czujniki ciśnienia DPF, bardzo problematyczne sprzęgła (szczególnie wysprzęgliki), awarie wtrysków (najczęściej 2/3 cylinder). Więcej grzechów nie pamiętam. ArKos nie wiem skąd ta opinia, 2.0 CDTI mają podobne problemy, ludzie 1.6 CDTI chwialą, to ze są jednostkowe przypadki nie oznacza że silnik jest zły :-) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82295-tourer-16-cdti-opinie/page/3/#findComment-709682 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.