Gość Przemyslaw Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Moja Ciocia jest osobą niepełnosprawną i potrzebowała innej mniejszej kierownicy, więc wstawiała sportową bez poduszki. Przyszedł czas że oddała mi samochód a ja chcę zmienić kierownice na oryginalną. Wymontowałem sportową poskładałem kable podpoiłem i zonk. Gdy tylko podepnę klemę klakson zaczyna nieustannie wyć. Jedna z dwóch wtyczek podpiętych do poduszki odpowiadająca za klakson była rozcięta i podpięta "na krótko" do klaksonu w sportowej a inna wtyczka w ogóle nie była wpięta ta z białą końcówką wpinana w obieg miedziany odpowiadający za wciskanie klaksonu (chyba). Tak czy siak kable poskładałem zaizolowałem wpiąłem w poduszkę i klakson założyłem poduszkę na kierownice podpiołem akumulator i od razu samochód wyje jakby miał wciśnięty klakson. Mam jeszcze dylemat bo w kierownicy była taka zagięta blaszka i nie wiem gdzie ona powinna iść. Najchętniej bym wymieniła wtyczki na nowe ale nie jestem pewien czy one są przyczyną bo w starej kierownicy było podpięte na krótko i klakson działał. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82322-problem-z-airbag-i-klaksonem-corsa-d/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Zmień przewody które były odizolowane między sobą. Od poduszki powinna być żółta wiązka. Klaksonem steruje minus.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82322-problem-z-airbag-i-klaksonem-corsa-d/#findComment-683534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.