Skocz do zawartości
Przemyslaw

Problem z Airbag i klaksonem Corsa D

Rekomendowane odpowiedzi

Moja Ciocia jest osobą niepełnosprawną i potrzebowała innej mniejszej kierownicy, więc wstawiała sportową bez poduszki. Przyszedł czas że oddała mi samochód a ja chcę zmienić kierownice na oryginalną. Wymontowałem sportową poskładałem kable podpoiłem i zonk. Gdy tylko podepnę klemę klakson zaczyna nieustannie wyć. Jedna z dwóch wtyczek podpiętych do poduszki odpowiadająca za klakson była rozcięta i podpięta "na krótko" do klaksonu w sportowej a inna wtyczka w ogóle nie była wpięta ta z białą końcówką wpinana w obieg miedziany odpowiadający za wciskanie klaksonu (chyba). Tak czy siak kable poskładałem zaizolowałem wpiąłem w poduszkę i klakson założyłem poduszkę na kierownice podpiołem akumulator i od razu samochód wyje jakby miał wciśnięty klakson. Mam jeszcze dylemat bo w kierownicy była taka zagięta blaszka i nie wiem gdzie ona powinna iść. Najchętniej bym wymieniła wtyczki na nowe ale nie jestem pewien czy one są przyczyną bo w starej kierownicy było podpięte na krótko i klakson działał.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmień przewody które były odizolowane między sobą.

Od poduszki powinna być żółta wiązka.

Klaksonem steruje minus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.